Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
Dank jullie wel.  :-*
Ik hoop ook dat het meevalt, al krijg ik er een hard hoofd in  :'(
Voor 90% zeker dat ik aan zijn linkerzij ook een verdikking voel.  :-\
Gisterenavond mocht hij even met mij mee naar bed terwijl Owen met Spookje beneden was. Tijdens het kroelen voelde ik hem. Vanochtend weer gevoeld en ik had hem in 1x te pakken. Volgende week moeten de hechtingen eruit en zal dan ook wel even door de DA laten voelen.

Maar we blijven hopen.
Door Truus
Ach jee, ik ga ook onwijs duimen dat het allemaal goed mag zijn, pfff..zolang wachten voor de uitslag is altijd erg.
Door Femke
pippy schreef: Dank jullie wel.  :-*
Ik hoop ook dat het meevalt, al krijg ik er een hard hoofd in  :'(
Voor 90% zeker dat ik aan zijn linkerzij ook een verdikking voel.  :-\
Gisterenavond mocht hij even met mij mee naar bed terwijl Owen met Spookje beneden was. Tijdens het kroelen voelde ik hem. Vanochtend weer gevoeld en ik had hem in 1x te pakken. Volgende week moeten de hechtingen eruit en zal dan ook wel even door de DA laten voelen.

Maar we blijven hopen.

Pffffff waardeloos Wendy  :-\ :-\ :-\

Ook mijn duimen blijven draaien voor jou  :)
Door *wendy*
cheeta schreef: hoe is het nu met Gandor?
Met Gandor gaat het goed voor zover mogelijk met zijn ED poot  ;)
Echter in dit topic gaat het over Boy.  :D

Het gaat wel goed met Boy, maar ik zie nogal wat gedragsveranderingen waar ik niet happy mee ben. Waar het aan ligt geen idee  :-\
Maandag gaan de hechtingen eruit en ik zal dan vragen of ze wat druk achter de uitslag kan zetten. Wil steeds "liever" weten waar ik aan toe ben.
Vanochtend hadden we nl bijna geen kat meer als het aan Boy had gelegen. Boy doet wel eens vaker onaardig tegen de kat (maar veel vaker heel lief). Vanochtend had hij echter totaal geen lieve bedoelingen (zal me even netjes uitdrukken) en was ik blij met de eettafel. Kat heeft nu gelukkig niets alleen iets geschrokken. Denk dat het toch wel tijd word om voor de kat een ander plekje te zoeken.  :-\
Door cheeta
sorry :-[ :-[
ik bedoelde natuurlijk Boy :-[
ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent.
Kan het zo zijn dat Boy meer reageert uit pijn?
Door *wendy*
:circle: Het zijn geen tumoren  :circle: :groupwave2:

Waarschijnlijk zijn het dus chronische onstekingen. Voor zover ik begreep wilde de DA met antibiotica verder gaan en eventueel prednisolon.
Hierover wil ik het morgenavond even hebben, want prednisolon zie ik niet zitten.

Alleen hoe kunnen onderhuidse chronische ontstekingen ontstaan?
Iemand enig idee?
Door Lil
JOEPIE!!!!

sorry, ontstekingen zijn echt niet leuk en zeker chronisch niet, maar ik ben zo blij dat het geen tumoren zijn!!!!  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door