Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
hoe snel is het eten eigenlijk verteerd? heb vaochtend rond half 11 eten gegeven is dat nu wel al door de darmen heen? ja wel toch? ik dacht dat het na zo'n 8 uur wel verteerd zou zijn.... ze heeft vandaag eendenekken gehad 3 stuks geen probleem tot op heden poepte net nog erg stevig :D
Door conleeuw
lightning schreef: hoe snel is het eten eigenlijk verteerd? heb vaochtend rond half 11 eten gegeven is dat nu wel al door de darmen heen? ja wel toch? ik dacht dat het na zo'n 8 uur wel verteerd zou zijn.... ze heeft vandaag eendenekken gehad 3 stuks geen probleem tot op heden poepte net nog erg stevig :D
of het allemaal al helemaal door is, dat weet ik niet, maar als jij om 11 uur smorgens heb gegeven en 11 uur savonds is er nog geen reactie, dan kan je er van uit gaan dat hij in iedere geval niet overgevoellig is voor de eendenekken, het gaat goed ;)
Door Henk en Donja
lightning schreef: hoe snel is het eten eigenlijk verteerd? heb vaochtend rond half 11 eten gegeven is dat nu wel al door de darmen heen? ja wel toch? ik dacht dat het na zo'n 8 uur wel verteerd zou zijn.... ze heeft vandaag eendenekken gehad 3 stuks geen probleem tot op heden poepte net nog erg stevig :D
Die van mij poept het nu pas de volgende dag uit! Haar vertering is echt helemaal tot rust gekomen nu, ze poept ook bijna niets meer. Verbaast sta ik nog steeds te kijken van het verschil tussen nu en toen ze brokken kreeg.

Gefeliciteerd dat het zo goed gaat, wat een opluchting he!

Groetjes Henk en Donja
Door lightning
nou de eendenekken zijn goed gegaan zaterdag en zondag ochtend het spiervlees.... :D nu weer even de brok om te kijken of het goed blijft gaan tot op heden heel goed. ben steeds meer aa het proberen.... ben zo blij... als ze woensdag de pens ook accepteerd kan ze misschien de mix van herby ook aan ;D dan ben ik al een heel stuk verder toch? met wat orgaan erbij nou vind ik toch al knap :D
Door lightning
vanaf vandaag is kyra helemaal over op vlees al weken gaat het goed met verschillende dieren ik ben benieuwd... gisteren zelfs een miniscuul beetje groentje gegeven dus ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. ik hoop dat het zo goed blijft gaan. als ze over een maand of 2 nog stabiel is bouw ik de prednison nog ietsjes verder af :D
Door roefus
lightning schreef: vanaf vandaag is kyra helemaal over op vlees al weken gaat het goed met verschillende dieren ik ben benieuwd... gisteren zelfs een miniscuul beetje groentje gegeven dus ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. ik hoop dat het zo goed blijft gaan. als ze over een maand of 2 nog stabiel is bouw ik de prednison nog ietsjes verder af :D
Joh...dat klinkt helemaal 'hieperdepiep'  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door