Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

[quote="AstridStraver"]
Dat lijkt me logisch, als je meer in een uithoek woont en er zij niet veel mensen die daar bestellen dan is het totaal niet meer rendabel voor hen om daar te komen.
Wellicht kan je naar een afhaalpunt gaan?
[/quote]

ze bezorgden voor de verandering wel altijd hier en in een uithoek woon ik niet dus heb me uitgeschreven daar :-[
Ik vind 3 euro voor ribben echt belachelijk, die moet je er eigenlijk gewoon bij krijgen als je vlees besteld vind ik. Ik heb alleen nog geen geitenribben kunnen vinden, maar ik heb wel een adresje nu van iemand die af en toe geiten laat slachten dus. Misschien heeft het met schaarste te maken dat ze zulke prijzen durven te vragen, ik zou zelf dan eerder lamsribben nemen op het moment zijn die er zat dus, ik laat ze overigens doormidden zagen en dan gooi ik het harde eind weg.
Door roefus
[quote="Henk en Donja"]
Ik vind 3 euro voor ribben echt belachelijk, die moet je er eigenlijk gewoon bij krijgen als je vlees besteld vind ik. Ik heb alleen nog geen geitenribben kunnen vinden, maar ik heb wel een adresje nu van iemand die af en toe geiten laat slachten dus. Misschien heeft het met schaarste te maken dat ze zulke prijzen durven te vragen, ik zou zelf dan eerder lamsribben nemen op het moment zijn die er zat dus, ik laat ze overigens doormidden zagen en dan gooi ik het harde eind weg.
[/quote]

Dan ben ik benieuwd wat jij voor die geitenribben gaat betalen op je adresje  ;)
Bij het IC in Rotterdam zijn ze verkrijgbaar voor 'n euro per kilo, en ik heb ze nog nergens goedkoper gezien.
Die 3 euro per kilo (waar het hier over gaat) geldt voor 'thuis afgeleverd'.
En ik geloof niet dat het makkelijk is om aan lamsribben te komen, die goedkoper zijn.
Die kosten toch al gauw 4 euro per kilo of meer.
[quote="Henk en Donja"]
[/quote]

Tuurlijk...als ik patat bestel krijg ik ook altijd de spareribs er gratis bij. ::)
Henk en Donja schreef: Ik vind 3 euro voor ribben echt belachelijk, die moet je er eigenlijk gewoon bij krijgen als je vlees besteld vind ik. Ik heb alleen nog geen geitenribben kunnen vinden, maar ik heb wel een adresje nu van iemand die af en toe geiten laat slachten dus. Misschien heeft het met schaarste te maken dat ze zulke prijzen durven te vragen, ik zou zelf dan eerder lamsribben nemen op het moment zijn die er zat dus, ik laat ze overigens doormidden zagen en dan gooi ik het harde eind weg.
Ja, dit slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. We hebben het hier niet over een kale harde botten-weggooi-handel, we hebben het hier over spare-ribs met veel vlees, dat normaalgesproken gewoon door mensen wordt gegeten. En die krijg je nergens voor niks en terecht.
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 23 jun 2007, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door