Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
net terug met een tas met med.
al zijn organen zien er puik uit, alleen op/in zijn maag waren zwarte vlekken te zien, maar de da dacht dat dat lucht was.
Zijn maagslijmvlies was vreselijk ontstoken en hij dacht dat dat de orzaak van het bloedspugen was.
Ben blij dat ik m'n kanjer weer thuis heb en ga hem vreselijk verwennen het weekend.
Hij is nog wel erg moe en lusteloos maar dat is normaal als je zoveel bloedverlies heb gehad.
Hij heeft zantac en pijnstillers en sucralfaat sandoz suspensie? gekregen.
Kleine porties eten mag hij dus ik denk dat ik maar geen botten geef maar kvv
maandag moeten we weer terug voor controle, of als hij nog een keer spuugt eerder maar daar gaan we maar niet van uit.
Ben wel opgelucht en super blij dat hij weer thuis is moest er niet aan denken dat hij daar moest blijven
nogmaal bedankt voor jullie meedeleven, doet een mens goed  :-*
ellen
Door conleeuw
nou gelukkig is ie weer thuis, ik zou ook even niet zo bot geven zantac is een maagzuur remmer, ik zou het ook maar even op gemalen spul houden, ik hoop dat hij snel opknapt ;)
Door roefus
Lees dit nu, wat een schrik zeg.
Fijn dat hij in ieder geval weer thuis is.
En inderdaad, ik zou ook geen botten geven, maar alles lekker gemalen.
Hopen dat hij snel weer opknapt.  :)
Door tieneke
Lees dit nu pas en zou mezelf ook meteen helemaal de t*fus schrikken...gelukkig is er geen verdere reden tot ongerustheid  ;)

Vandaag was hier ook de dierenarts aan huis voor ons paard die sinds een week vreselijke dikke opgezette achterbenen heeft.....medicijnen,zalf etc en volgende week komt hij weer terug voor verder controle.
Ik was zo blij dat het niet iets heel ernstigs is eerlijk gezegd...als mijn beesten iets mankeren dan ga ik volledig in de stress... onze gasten zaten zelfs te wachten voor hun koffie bij het ontbijt  ;)
Hebben we vanavond weer goed gemaakt met een heerlijke barbeque  :P ;D
Door me and my boys
hij is weer aardig opgeknapt, liep vanmorgen vrolijk mee naar het park heeft lekker gegeten, drinken doet hij ook al een stuk minder.
Is nog wel wat snel moe maar we mogen niet klagen.
Vannacht geen last gehad en heeft hij lekker geslapen.
Gisteravond hadden we het er nog over en dan realiseer je pas hoe eng het eigelijk was en hoeveel spanning ik had, heel de dag loop je na te denken en hopen dat het niets ernstig is, want overkomt mijn honden iets dan kan je me weg dragen, m'n kinderen zijn me lief maar m'n honden ook hoor!!!
ga straks even naar de slager om voor mijn 3 kanjers wat lekkers te halen en ook voor ons zelf, hebben we wel verdient.
groetjes ellen
Door pallas
vanaalst schreef: hij is weer aardig opgeknapt, liep vanmorgen vrolijk mee naar het park heeft lekker gegeten, drinken doet hij ook al een stuk minder.
Is nog wel wat snel moe maar we mogen niet klagen.
Vannacht geen last gehad en heeft hij lekker geslapen.
Gisteravond hadden we het er nog over en dan realiseer je pas hoe eng het eigelijk was en hoeveel spanning ik had, heel de dag loop je na te denken en hopen dat het niets ernstig is, want overkomt mijn honden iets dan kan je me weg dragen, m'n kinderen zijn me lief maar m'n honden ook hoor!!!
ga straks even naar de slager om voor mijn 3 kanjers wat lekkers te halen en ook voor ons zelf, hebben we wel verdient.
groetjes ellen
wat fijn dat hij zich weer beter voelt!! Tis idd een hele opluchting als het dan weer goed gaat, lekker ieder een verwennen in huis hoor! :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door