Ik hoop dat je een goed gesprek met de d.a hebt en dat er een goede behandeling is.
Sterkte

Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Dat zijn wel veel afwijkingen maar geen van allen heeft echt iets met epilepsie te maken.Heeft hij iets van diarree of braken? Ook zijn darmen zijn afwijkend, geven ze aan. Ik vermoed dat al die afwijkingen zo miniem zijn dat het niet zoveel te betekenen heeft. En die lever dat komt door de pheno.Ja heeft idd niks met de seizures te maken,tenzij er iets echt helemaal fout was en dat de lever de Pb niet verwerkt of zo..
Hoe weten ze zo zeker dat er niets in de hersenen zit?Nou echt zeker weten doen ze natuurlijk niet,maar zo met neurologies onderzoek is er geen afwijkinging te zien wat op hersenschade lijkt, en bij de ogen test zou er volgens de DA veranderingen te zien zijn in iets achter de ogen, wanneer er echt iets fouts in de hersenen was...
Ik blijf het raar vinden dat die epilepsie ineens zo erg wordt.
202spots schreef: Thanks Tannetje!Stress kan er wel voor zorgen dat er meer toevellen optreden. Echt bevorderlijk is het niet. Maar ja, het kan ook niet altijd anders.
Ja heeft idd niks met de seizures te maken,tenzij er iets echt helemaal fout was en dat de lever de Pb niet verwerkt of zo..
en zoals mijn DA ook al zei, de nier "infectie" of de "abnormal" result, is dus eigenlijk logies omdat Tor nu urine infectie had..
De pancreas en darmen....kan dat misschien omdat ie rauw diet heeft?
Hij heeft dus echt helemaal geen symptoms van pancreas disease..
(ik weet hoe 't was toen met Cis) maar Tor vreet alles wat los en vast zit, hoeft niet te spugen, heeft geen diaree en heeft genoeg energy...dus ik weet niet waarom dat er "abnormal" genoteerd staat...
DA denkt ook niet dat er daar 'n probleem is,en vermoed dat de DA die de ultrasound heeft gedaan, gewoon vergelijkt met andere honden die ze gescand heeft,en dat betekend niet perse dat Tor iets heel slechts met z'n pancreas hoeft te hebben...en net wat je zegd, de afwijking word als "abnormaal" aangegeven ongeacht hoe klein de afwijking is.
Het enige wat anders is ,is dat ie veel drinkt, maar dat is waarschijnlijk door de Pb ...en nu ook de urine/nier infectie?
Nou echt zeker weten doen ze natuurlijk niet,maar zo met neurologies onderzoek is er geen afwijkinging te zien wat op hersenschade lijkt, en bij de ogen test zou er volgens de DA veranderingen te zien zijn in iets achter de ogen, wanneer er echt iets fouts in de hersenen was...
Maar tenzij we 'n Hersen MRI doen weten we dus niet absoluut zeker.
Het enige wat we dus nu kunnen doen,is de AB kuur afmaken, dan word er 5 dagen na de laatste AB pill, opniew urinetest gedaan met getapte urine en dat word op kweek gezet om te kijken of er wat anders is.
En nu dan ook begonnen met de thyroid meds,en kijken of dat verschil maakt met de tijd tussen de seizures.
Ik weet niet of stress ook seizures kan veroorzaken,maar de laatste waren dus allemaal NA bezoek en behandeling bij de DA...
Hij is echt niet happy wanneer we naar binnen gaan....