Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hetty
Vanmorgen was het ravage hier in huis. Flatsen diarree en braaksel.
Alles opgeruimd en toen Binky uitgelaten. Het begin direct te spuiten. Echt waterdun. Dus ik ben meteen maar even naar de da (ook meteen mijn baas) gereden. Met dit warme weer en diarree ben ik altijd voorzichtig.
Hij heeft Finidiar gekregen.
Gelukkig wil hij wel wat eten, niet echt van harte maar goed. Heb hem een beetje Prins compleet vlees gegeven en yoghurt. En lichtverteerbare brokjes (ik geef nog geen vers voer).
Nu nog maar even afwachten.
Het is altijd zo zielig als ze zo ziek zijn. Heb hem al vaak uitgelaten vandaag maar het blijft spuiten.
En de beloningsbrokken van hem gaan de kliko in, want volgens mij is dit de oorzaak.

Groetjes Hetty
Door Lizzy
Maar Prins Compleet vlees is toch vers voer?

Sterkte met Binky! Dit is altijd zooo vervelend en sneu! Denk ook aan probiotica en Okugest van VSM. Dat helpt vaak erg goed bij diarree en is verhipte handig om in huis te hebben!
Door Red_Hunter
Hier van de week ook diarree. Elke ochtend lag het in kamer en natuurlijk ook op het kleed en buiten spoot het er gewoon uit.
Gisteren de honden maar een dag op vasten gezet, want de kleine begon ook een beetje.
Ze hebben geen koorts en maken geen zieke indruk.
Vanmorgen na de wandeling stond Flynn gewoon te gillen in de keuken om eten, maar even een half boterhammetje gegeven. Hopelijk gaat het nu goed.
Vandaag maar weer voorzichtig beginnen met wat kvv.

Het vreemde vond ik dat ik juist twee weken geleden even met probiotics was begonnen, omdat ik hem al maanden wat flauwtjes vond en dan juist begint hij aan de spuiterij, durf dus geen probiotics meer te geven.

Groetjes Trudie
Laatst gewijzigd door Red_Hunter op vr 29 jun 2007, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door