Groetjes,
Fieke
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Evelyn schreef: Exil Tick-off misschien? Dat werkt tegen vlooien en teken (2-4 weken) of anders toch een scalibor band?NOOOOIT maar dan ook NOOOOOIT permethrine (exil tick off)op de kat gebruiken!!!!!!!!!! Ze krijgen er neurologische verschijnselen van en er is een grote kans dat ze dood gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!Katten kunnen hier NIET tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YaYa schreef: Is stronghold misschien een optie?Stronghold is op dit moment één van de beste opties voor katten.
Fido schreef: Frontline heeft, onze ervaring met klanten, bijna tot slechte werking. Dan liever de stronghold die goed tegen oa vlooien werkt en voor 60% tegen teken.Dit discussiepuntje heb ik laatst eens aangeroerd bij onderwijs over anti-parasitaire middelen. Ik heb al van veel eigenaren van mn katten gehoord dat frontline niet werkt.
Hitam schreef: Of het nog wel tegen teken werkt weet ik niet.Bij mijn hond werkt het ongeveer een week tegen teken.
*Dorothea* schreef: Bij mijn hond werkt het ongeveer een week tegen teken.Jeetje, als zelfs een dierenarts en een dierenarts-in-wording niet bij machte zijn het product correct te gebruiken, hoe moet het dan de arme leken-eigenaren vergaan
Maar misschien gebruik ik het produkt verkeerd?![]()