Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mieuw
Loeka schreef: Jammer joh, dat je nog geen vriezer hebt. Niets aan te doen. Kijk maar voor de volgende keer :)

Sorry Mieuw, ik ben niet in de buurt bij je :-\ Zondag as ben ik druk aan het klussen in de kattenkamer, ook leuk! :hammer:
Hmmm, ik had het fout, die lezing over homeopathie is morgen :-\ Nou ja, ik neem aan dat je ook morgen deze kant niet uit zult komen. Ik doe dan graag een volgende keer met met bestellen.
Succes met je kattenkamer!
Door *Robin*
Wanneer zal ik eigenlijk langskomen...?
Morgen ben ik een beetje druk.... wanneer ben je doordeweeks vrij?
ik loop op maandag, dinsdag en woensdag stage tot half 6 dan ben ik rond 6 uur bij jouw als dat schikt... anders wordt het donderdagmiddag... vrijdag ben ik ook de hele dag bezet :-\
Door Loeka
Hé Robin, we hadden nog niets afgesproken ;) Ik heb volgende week heel de week cursus, dus ik denk dat ik dan wel om 6 uur thuis ben. Maandag weet ik dat, want dan zit mijn eerste dag er op!
Door jet
waar staat IC voor en kan je daar als eenman naartoe?
ik woon zelf in dordrecht dus voor mij is het niet ver om het daar te halen,of moet je gelijk een grote hoeveelheid halen/kopen?

en hebben ze daar ook alleen variante alleen voor katten ,ik heb namelijk 1 á 2 miesemuizen,den een lust allebei en de ander alleen de kat variant.

gr. jet
Door Misty
jet schreef: waar staat IC voor en kan je daar als eenman naartoe?
ik woon zelf in dordrecht dus voor mij is het niet ver om het daar te halen,of moet je gelijk een grote hoeveelheid halen/kopen?

en hebben ze daar ook alleen variante alleen voor katten ,ik heb namelijk 1 á 2 miesemuizen,den een lust allebei en de ander alleen de kat variant.

gr. jet
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 386.0.html
Door *Robin*
Loeka schreef: Hé Robin, we hadden nog niets afgesproken ;) Ik heb volgende week heel de week cursus, dus ik denk dat ik dan wel om 6 uur thuis ben. Maandag weet ik dat, want dan zit mijn eerste dag er op!
ok... zullen we gelijk maandag maar afspreken dan? Ik blijf niet lang want ik moet ook nog eten koken maar gewoon even snel oppikken en dan ben ik weer weg ;)
Hoeveel wil je er voor hebben?? Is 2 kilo goed? wat voor smaken heb je besteld? :D
Door Loeka
Wat je wil. Ik heb er 1,53 per pond voor betaald en jij betaald dan gewoon hetzelfde natuurlijk. Ik heb alleen de natuur want de anderen maakt ze (nog?) niet in pondsverpakking.

Maandag is goed, ik ziet iets dichter bij huis dan van mijn werk af. Haal ik het niet dan bel ik je, want anders sta je voor een gesloten deur :o
Door *Robin*
Loeka schreef: Wat je wil. Ik heb er 1,53 per pond voor betaald en jij betaald dan gewoon hetzelfde natuurlijk. Ik heb alleen de natuur want de anderen maakt ze (nog?) niet in pondsverpakking.

Maandag is goed, ik ziet iets dichter bij huis dan van mijn werk af. Haal ik het niet dan bel ik je, want anders sta je voor een gesloten deur :o
Hahaha is goed, ik hoor het wel! Tot morgen ;) (niet je telefoon op stil zetten hè? :P)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door