Zou het een kwestie van wennen zijn? Dat hij over een week of wat makkelijker die ribben wegkrijgt?
Ik vond het wel doodeng. Ik heb er constant met de neus bovenop gezeten

Moderator: Lizzy
ellyenrob schreef: Is dat niet een beetje veel? één stuk met 2 ribben en éénstuk met 3 ribben, das gauw een kilo bij elkaarNee, de ribben waren een keer doorgezaagd. In totaal was het echt maar 150 gr.
Pauline schreef: Tja ook bij ons wordt er weleens een stuk ineens doorgeslikt en ik merk er nooit wat van.Normaal zit hij in de bench te eten, nu op een mat tussen mijn benen
En ook mijn ervaring is dat geitenribben toch vaak behoorlijk hard zijn, zelfs als ze klein zijn. Ik voer het wel hoor Dian, maar ik houd het ook altijd mega in de gaten. Joris eet ze vaak niet. Als die niet met heel weinig kracht een ribbetje kan kraken, laat hij het liggen.
Rosah schreef: Ik ben zelf begonnen met wat zachtere botten, kippennekken bv. Is ook niet zo erg als ze het in een keer doorslikken... Of had je hond al eerder botten op? Ook bot van jonge dieren, lamsrib ofzo is wat zachter.Rakker eet al langer bot, alleen had hij nog nooit ribben gehad.