Lizzy schreef:Is het niet zo dat verschillende wolven in een roedel van verschillende rangen vlees/orgaan/bot in verschillende verhoudingen eten? Het hangt er dan vanaf hoe hoog een wolf in rang staat hoeveel bot hij 'gedwongen' is te eten. Ik heb dit nog niet nagezocht hoor, is gewoon iets wat in me opkomt.
Hoe je het ook went of keert: dat is gewoon waar.... Maar mijn hersenen willen er nog niet aan, geloof ik.....
Lizzy schreef: Nou ja, je moet dus ook die kauwbehoefte bevredigen.... en ik heb geen zin om mijn honden nepperts als buffelhuid of nylabones te geven!Bij Chooky valt het nog wel mee met de kauwbehoefte denk ik. Ze laat nogal eens een extra kauwbotje (wervel oid) liggen in de tuin en alleen als ze zich verveelt of ze heeft honger gaat ze daarop liggen kluiven. Chooky wordt wel helemaal wild van kophuid!!!
Lizzy schreef: Ik blijf vinden dat het een interessant experiment zou zijn om de ene helft van een nestje pups tussen de 10% en 15% botten te geven en de andere helft 25% en 30%. Maar ik vraag me af of er mensen zijn die dAAr aan mee willen werken!

Lizzy schreef: Ik ken dit spreekwoord niet en eerlijk gezegd kan ik ook even niet bedenken wat het betekent..... Hellup!Ikke weet het ook niet
Groetjes, Lizzy
p.s., lekker, om deze discussie weer eens met jou te voeren!

Maar ik ben ook blij dat je er weer bent hoor

groetjes Eva