Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sennaruby
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar laat je inderdaad niet gek maken. Het is helaas vaak zo dat er geen oorzaak voor de toevallen gevonden wordt....

Groetjes,

Fieke
Door Ine
Bernie schreef: Barney had begin april geent moeten worden, maar dit heb ik uitgesteld door die toeval.
Ik ben dat inderdaad ook tegengekomen.
Barney's urine was niet waterig, alleen teveel van die kleurstof.
En hoe meer je zoekt en leest, hoe nerveuzer ik wordt. :-\

Hoop maar dat er geen erge dingen uit het bloedonderzoek komen.
Juist daarom mijn laatste zin! ;)
Rustig afwachten op de uitslag van het bloed. Voor die tijd kun je niets doen. :-*
Oh en dat van die Weil, of je nu wel of niet geënt hebt, maakt mijn inziens niet zo uit. Ik had meer zoiets van: Misschien komt het door de enting.
Door Angelique
Ine schreef: Nog steeds niets gehoord? :-\
Neu, denk het niet, als het opgestuurd moet worden dan duurt het vaak wel een dikke week voordat je iets terughoort.
Door Ine
[quote="Angelique"]
Neu, denk het niet, als het opgestuurd moet worden dan duurt het vaak wel een dikke week voordat je iets terughoort.
[/quote]

Tja, ik ben nogal ongeduldig van aard :-[
Door Charlie Angel
[quote="Ine"]
Tja, ik ben nogal ongeduldig van aard :-[
[/quote]

Ik ook, zeker doordat de da had gezegd dat hij afgelopen zaterdag wel meer zou weten.
Vandaag dus maar gebeld en gesproken met een andere da (mijn eigen da in die kliniek was er niet en de uitslagen stonden in de computer)
Hij had mij gisteravond een keer geprobeerd te bellen, maar toen was ik in gesprek.

Dit weet ik tot nu toe;
Suiker, amoniak, lever, nieren, galzuren e.d. waren allemaal normaal kwamen geen gekke dingen uit.
Toen de schildklier; schildklier hormoon zelf was normaal, maar het aansturend hormoon was wat te hoog.
Hij kon mij nog niet precies zeggen wat dit nu inhoud, want ze wachten nog op aanvullende dingen.

Vrijdag kan ik weer contact opnemen met mijn eigen dierenarts, hopelijk heeft hij dan alle gegevens compleet uit Duitsland en weten we meer.
Door Charlie Angel
Nou lekker dan.
Ik had duidelijk gevraagd om een volledig, uitgebreid schildklieronderzoek, maar dat is dus toch niet gebeurt. Alleen de T4 en de TSH is gedaan.
Nu kan ik vanmiddag weer bloed af laten nemen bij Barney om de rest te laten testen.  >:(
En dus weer afwachten. :-\
Door Charlie Angel
[quote="Sennaruby"]
Het zou eens niet zo zijn  >:(
Arme Barney, moeten ze weer bloed afnemen.....

Groetjes,

Fieke
[/quote]

Gelukkig heeft Barney geen problemen met naar de dierenarts gaan, maar we gaan toch liever gewoon lekker naar het bos. >:(
Maar dat wachten dan ook weer op die uitslag.  :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door