Ik durf het bijna niet te vertellen, maar doe het toch: het gaat stukken beter met Nitus

.
Sinds 20 maart krijgt Nitus Carnibest Natuurvoer, maar ik moest nog wel op 26 maart naar de DA omdat dat kussentje ging ontsteken

. Hij heeft toen een Ab-spuit gekregen, zinkzalf en Dexamethason (maar dat heb ik maar 2 dagen gegeven). De dag daarna had hij de voetzool van zijn andere voorpoot kapot gebeten

. Dat ging dus lekker.
Vanaf 31 maart ben ik Borage-olie gaan gebruiken (met dank aan Paul Barte) en vanaf die tijd is het alleen maar beter gegaan.
De wondjes aan zijn voetzolen en kussentjes zijn helemaal dicht, hij likt er heel af en toe aan, maar ik kan hem dan wel gewoon roepen, het is niet meer dat obsessieve likken. Ik doe hem nog wel een muilkorf om als ik weg ben, maar volgens mij hoeft dat ook niet lang meer.
Ik ben zo blij dat ik de Barfplaats heb ontdekt want anders had ik het niet volgehouden, doordat je leest dat anderen soortgelijke problemen hebben en er bovenop komen durf je door te gaan en af te wachten, en met resultaat. Pfff, hier spreekt een opgelucht mens, ik moest het even kwijt.