Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik ben nu op bedrijf (thuis tijdelijk gen internet meer, storing in kop van noord-holland :-\) en daar heeft hij de hele ochtend bij de konijnen gezeten tot ik klaar was met de beesies voeren, en darna gewoon vrij rond gelopen.

Hij likt af en toe eens een keer, maar met een NEE of een TJEES, is dat klaar.
Ik heb foto's ; van wond en van chasey met mijn t-shirt aan ;D :Dmaar ja die willen niet upgeload worden op onze site, dus daar nog even geduld voor.

Verder lijkt hij nergens last van te heben.
Door Sella
Fijn dat het zo goed gaat met je kereltje.
Nu maar duimen dat de bult gewoon alleen maar een vervelende bult was en niets naars.
Het gaat altijd best wel snel het genezen van die nette schone wonden.
Loopt het nu toch een beetje te prutten en klieren kan je wat honingzalf op de wondranden doen.
Dit heb ik ook van de dierenarts gehad toen de bult van Diego op zijn kop was weggehaalt.
Dat was heel veel huid weg en super beweegelijk en ging wijken en ontsteken.
Toch is het met de honingzalf mooi dicht gegaan zonder vervelende wildvlees dingetjes ect.
Ik hoop dat je die tip niet nodig hebt maar beter mee verlegen dan om verlegen ;)
Jolly schreef:
Ik bedoelde na de operatie meis, me niet goed uitgedrukt.
Ouder wordende honden laten je af en toe echt grijze haren krijgen dat weet ik helaas nog te goed te herinneren.
Amber had ook van die periodes dat ze heel erg afviel en niet zo lekker in haar vel zat.
Opeens was ze er dan weer terwijl we de vinger er niet op konden leggen wat er haar nu zo dwars zat.
Ik hoop dat hij toch weer lekker de lol in gaat zien van het leven en dat hij nog een poosje mee mag.
Lizzy schreef: De wond ziet er goed uit Jolly. Ben benieuwd wat hij doet zonder shirt.
gewoon slapen , snurken  ;) en liggen.
Hij doet verders overdag niets anders dan normaal, springt :-\ in en uit de auto (terwijl ik hem wil tillen), en oogt echt een stuk vrolijker dan ervoor.
Hij weegt op dit moment 40.2 kg en dat is mooi en willen we zo houden.
Jolly schreef: gewoon slapen , snurken  ;) en liggen.
Hij doet verders overdag niets anders dan normaal, springt :-\ in en uit de auto (terwijl ik hem wil tillen), en oogt echt een stuk vrolijker dan ervoor.
Hij weegt op dit moment 40.2 kg en dat is mooi en willen we zo houden.

Fijn dat hij zich iig prettiger voelt, en het gaat goed met de wond die ziet er ook prima uit.
We duimen nog steeds voor een mooie uitslag!
Chasey heeft echt nergens last van, die is echt weer zijn oude vertrouwde ik.

Gisteren even 2 tellen uitzicht gegaan op bedrijf.
Ik was naar binnen even plasje plegen,
Zegt Peter; Volgens mij is je hond te water gegaan. >:( >:(
Kwist meteen dat hij Tjees bedoelde, want Pim is daar echt een watje in, die gaat niet zomaar.

Echt precies onder de wond is hij zeiknat, maar de wond en erboven dus nog kurkdroog. gelukkig.
Voor straf, moest tie vanaf toen binnen in de bijkeuken liggen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door