Moderator: Lizzy
Ivonne schreef: het is ondanks alle ellende vandaag een hele bijzondere dag... iedereen die Bas kent en die ook maar in gelegenheid was, is vandaag langs geweest om afscheid te nemen van Bas... er zijn veel verhalen verteld, veel anekdotes en iedereen gaat hier huilend de deur uit.Ivonne, je houdt ontzettend veel van Bas, dat weet ik, daarom leef ik ook zo met jullie mee.
Tot zover heeft de orthopeet nog steeds gelijk; de injectie doet niets en ik zie eigenlijk al heel langzaam dat de beweging die er nog was in zijn achterpoten al minder word.
Ik ga morgenochtend de dierenarts bellen voor het maken van de afspraak om hem te laten gaan...
Ivonne schreef: het is ondanks alle ellende vandaag een hele bijzondere dag... iedereen die Bas kent en die ook maar in gelegenheid was, is vandaag langs geweest om afscheid te nemen van Bas... er zijn veel verhalen verteld, veel anekdotes en iedereen gaat hier huilend de deur uit.
Tot zover heeft de orthopeet nog steeds gelijk; de injectie doet niets en ik zie eigenlijk al heel langzaam dat de beweging die er nog was in zijn achterpoten al minder word.
Ik ga morgenochtend de dierenarts bellen voor het maken van de afspraak om hem te laten gaan...