Ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte als je een beslissing gaat nemen.

Ondertussen blijf ik toch nog hopen dat hij reageert op de injectie van vanochtend!
Moderator: Lizzy
Ivonne schreef: Lieverds.... ik heb contact gehad met de orthopeet van Bas en zei is eveneens van mening dat we Bas niet meer moeten gaan opereren... dit traject zal veel te zwaar voor hem worden ......Meid, wat vreselijk. Ik help je hopen dat de spuit nog gaat werken
Bas heeft vanochtend nog wel een corticosteroiden injectie gehad maar ook die doet niets.... ik wil deze injectie (tegen beter weten in want de orthopeet verwacht dat hij er niet op zal gaan reageren) tot morgen nog de kans geven in de hoop dat er nog een wonder gaat gebeuren..... zo niet dan laat ik hem inslapen want dit is volledig oneerlijk tegenover Bas...
Ivonne schreef: Lieverds.... ik heb contact gehad met de orthopeet van Bas en zei is eveneens van mening dat we Bas niet meer moeten gaan opereren... dit traject zal veel te zwaar voor hem worden ......Zal hier maar niet alles opschrijven wat ik riep toen ik dit bericht las want ik wel het wel proberen netjes te houden.... Maar ik leef met je mee, dit is zwaar klote
Bas heeft vanochtend nog wel een corticosteroiden injectie gehad maar ook die doet niets.... ik wil deze injectie (tegen beter weten in want de orthopeet verwacht dat hij er niet op zal gaan reageren) tot morgen nog de kans geven in de hoop dat er nog een wonder gaat gebeuren..... zo niet dan laat ik hem inslapen want dit is volledig oneerlijk tegenover Bas...
Ivonne schreef: Lieverds.... ik heb contact gehad met de orthopeet van Bas en zei is eveneens van mening dat we Bas niet meer moeten gaan opereren... dit traject zal veel te zwaar voor hem worden ......Ach meid, wat een ellende
Ivonne schreef: als het aan mij ligt gooi ik alles nog in de strijd maar dat is voor Bas doodgewoon geen optie meer... ik wil hem niet kwijt, ik zou er een heleboel voor over hebben als ik hem nog bij mij had mogen houden maar dat is niet eerlijk voor Bas. En de enige die nu echt belangrijk is, is Bas...en zo is het maar net, knap hoor dat jij jezelf dit kan voorhouden terwijl het zo verdraaid moeilijk is, ik denk heel veel aan jou en Bas