Bernie schreef: Omvallen, schokken en vreselijk kwijlen, fietsen met poten en weer opstaan, dit alles in hooguit 1 minuut. Daarna nog even (paar seconden) verdwaasd rondkijken/lopen en dan is er niks meer aan de hand. Hij heeft dan wel honger erna en hijgt nog na.Ja...dat ziet er dus wel als 'n Grand Mal uit..maar gelukkig wel vrij kort dan...
Hij heeft geen ontlasting laten lopen. Dat deed hij na de aanval op de normale manier.
Raar ruiken, ja ik weet niet echt waarnaar, kan misschien ook van het kwijl zijn?
Zo gauw ie weer op de been is,dan geef ik Tor 'n beetje Rescue Remedy... of wat Joss voor me had meegenomen de "Animal Freedom" (bij Angelique vandaan) Flower essence om te
kalmeren.
Ook geef ik beetje honing in yogurt/ice cream voor beetje energy (druivesuiker kan ook).
Ja het is rot om te zien,en wij hebben er waarschijnlijk meer last van dan de hond...maar er is helaas niks wat je op dat moment kan doen ...alleen wachten tot 't voorbij is..
Wanneer ie regelmatig meer seizure krijgt, dan is het misschien toch beter om op meds over te gaan, wanneer het maar 1 of 2 keer per jaaris, dan zou ik 't zo laten