Lizzy schreef: Mmm.... Lastig. Op zich heeft hij wel orgaan nodig. Hard nodig. Dus ik denk dat ik zou beginnen met orgaan van eend toe te voegen. Kun je daar aan komen? Vaak zit er in hele eend nog het orgaanpakketje. Als dat goed gaat, zou ik konijn toevoegen (mogelijk kun je ook aan konijn komen met orgaantjes). Als dat goed gaat, andere orgaanvleessoorten zoals hart en nier en lever. En als dat goed gaat, dan pas pens (is ook orgaan), maar die zou ik als laatste toevoegen en in die week echt niks ander nieuws geven want pens is echt een voedingsmiddel waar nogal wat honden allergisch voor zijn.In de karkassen van herby zaten de lever en niertjes er nog aan ook nog restjes van de slokdarm en longen aan de binnenkant.
Het is niet veel maar iest orgaan krijgt hij iig binnen

Ik zal eens rondkijken voor wat meer eend orgaan.
Aan konijn moet ik wel kunnen komen en probeer meteen wat orgaan erbij te scoren

Helaas is het wachten op de vriezer, heel veel afwisseling kan ik nog niet kwijt helaas.
Didot is nu veel rustiger, ik merk dat hij al lekkerder in zijn velletje zit

En hij heeft geen ontgiftings klachten ofzo; net alsof het lichaam het zich allemaal herinnerd , typisch hè?