Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door cylke
#741431
Oeps...khad haar een volledige schapenpens gegeven: dan kon ze lekker kauwen, en pakte ik hem weg voordat hij op was  ::)
Dat was dus buiten mijn veelvraat gerekend  :D Als ik de 2de keer buiten ging kijken was er niks meer over van de pens  :-\
De volgende keer dus toch in stukken  ;)
Heb haar dan nog een stuk parelhoenkarkas gegeven, want ik denk dat ze anders nogal aan de race zal gaan!
Door Lizzy
#742273
cylke schreef: ;D ;D ;D
Ja maar, mijn woef weegt slechts 17kg  :D
Die kleinste hier weegt ook maar 23 kilootjes hoor! Maar die grote 28 en 32 en die doen er ook geen 1 tel over maar eerder een nano-seconde ::)
Door cylke
#742318
;D ;D ;D
Heb haar daarna nog een portie parelhoen gegeven, kwestie van minder kans te hebben op slappe *** kreeg. En nee hoor, geen slappe *** de volgende dag  ::)
Is die hoeveelheid niet veel te veel :( De volgende keer let ik wel op  :D
Door MarijeJoanne
#742413
Tja, wat weegt zo'n pens?

Zelf ben ik heel makkelijk met grote hoeveelheden, dag erop geef ik gewoon iets minder (licht verteerbaar) of helemaal niets.
Door evelyn02
#742854
Het grappige is dat ze hier juist geen diarree krijgen van pens maar juist weinig, vaste, hele donkere ontlasting. Met z'n tweeen eten ze vaak zo'n 700 gram pens en ze wegen samen slechts 14 kg...
Door cylke
#743022
:-[ ik heb de indruk dat er geen paniek nodig was  :D

Ik geef haar nu een week geen orgaan, of overdrijf ik dan?

Wel krijgt ze al de rest: vleesbot, groentemix,yoghurt of vis uit blik of ei(tss de groenten hé) en een stukje vlees: kip,konijn,hert...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door