Of dat hij pijn heeft en er daarom aan nibbelt? De DA kan niets vinden en zomaar in het wilde weg medicatie geven, doe ik ook niet.
Komt iemand dit bekend voor? Ik maak me toch wel wat ongerust.

Moderator: Lizzy
Lupa schreef: ik weet niet waarom maar ik moet aan een mijt denkenMijt geeft hevige jeuk, roodheid en korsten, en begint vaak aan de kop.![]()
Lupa schreef: schimmel dan?Ik denk het niet, dan zie je toch meer ontsteking en schilfering. En zit vaak ook meer aan de kop.
pandora schreef: Even helemaal off-topic: Dorothea, wat heb je een mooi onderschrift!!!!
chrisje schreef: Ben nog wel "misschien" iets belangrijks vergeten te vermelden. Drie maart heeft hij één homeopatisch druppeltje gehad, Barita Carbonica. De week die daarop volgde zijn de plekken gekomen.Zou dit homeopatisch middel een invloed hierop kunnen hebben?
chrisje schreef: Zou dit homeopatisch middel een invloed hierop kunnen hebben?Waar heeft hij deze druppels voor gekregen? Het middel wordt vaak bij ouderdomsverschijnselen voorgeschreven. Ik weet niet, maar ik denk niet dat het er mee te maken heeft.