Wat kan ik nu het beste doen? De wondranden naar elkaar duwen lukt wel, maar je kan het niet vastzetten... verbinden is boven op haar rug ook lastig.
klik op de foto voor een vergroting:

Moderator: Lizzy
pippy schreef: Pak de hele wond mee, dus ook wat al wel gedicht is maar nog niet helemaal super goed genezen is.Ja, de hele wond is meteen meegenomen. Vind jouw bericht héél hoopgevend
Gandor zijn wond stond ook open en was zo'n 2 en halve cm groot. Na een dag of 3 honingzalf gesmeert te hebben zag ik al verbetering. Het is nu nog wel een litteken, maar verder netjes geheeld.
Gandor is 3x gehecht en bij de keer daarop open springen hebben we het iom de DA maar open gelaten.
Kruimel schreef: Oh jakkesDankjewel! Heb net het stuk van Helen en haar kat zitten lezenhet zit ook echt helemaal niet mee he
Helen heeft met haar kat Ziggy net zo'n probleem, de wond zit op een ongelukkige plek, ging smetten, scheurde uit, werd opnieuw gehecht, scheurde weer uit ... gebed zonder eind. Voor zover ik weet is de wond nu open en moet hij vanzelf genezen. Honingzalf smeert ze iig ook. Het hele verhaal kun je onder Katten - medisch vinden.
Heel erg veel sterkte met Gitte, en voor jou!