Maar voor de honden, is 1x genoeg

Heb me een staafmixer gekocht, 20eu, 200W. Had natuurlijk niet eerst de info hier gelezen over barf-attributen

Moderator: Lizzy
isabel debacker schreef: Maken jullie ook de groenten voor de groentemix schoon? Ik bedoel: normaal als ik sla was, doe ik dat 3x ... wil er geen vieze beestjes inJa ik wel ik spoel alle groentes af
Maar voor de honden, is 1x genoegOf hoe doen jullie dat?
Heb me een staafmixer gekocht, 20eu, 200W. Had natuurlijk niet eerst de info hier gelezen over barf-attributenHoop dat ie het niet vanaf de eerste dag begeeft ... nou we zien het wel
![]()
tieneke schreef: Voor jezelf doe je het toch ookJa, maar de volgende vraag is 3x de sla wassen?![]()
Leuk dat je zo enthousiast bent![]()
![]()
isabel debacker schreef: Ja, maar de volgende vraag is 3x de sla wassen?Gewoon 1 keer wassen
Ik HAAT groentes schoonmaken >:( Werkelijk, daar heb ik zo de tering aan!!! >:(Gelukkig hebben ze hier iglo gemengde groentjes... heerlijk... makkelijk ;)
Nou, vooruit dat maar, ik ga er nu aan beginnen.
Voorlopig nog wel enthousiast ja. Ik had een tijd geleden me al wat verdiept in BARF, maar gemakzuchtig als ik ben :-[ heb ik, behalve af en toe wat bot, niks daarmee gedaan...
Nu moet ik he... anders woefers boos >:(
Als Cor me vanavond vraagt: `schat, heb je nou al schoongemaakt?` We zijn aan het renoveren, schilderen, schuren,... het is me hier een vuile zooi :-[`nee, heb groentes gemixt, beetje BP...` en die arme vent maar werken ;D
![]()
isabel debacker schreef: Nog even een vraag: hoe klein snijden jullie de knollen, vb wortels, selderij-knol (of zoiets) alvorens met het grof geschut (= stafmixer) te beginnen?Zo klein mogelijk anders pakt de staafmixer de grote stukken niet.
isabel debacker schreef: Dank je welKan je beter tegen Cor zeggen....![]()
tieneke schreef: Kan je beter tegen Cor zeggen....Ik durf niet :-\:(
Ohwww...10 euro voor een kilo vlees voor de schatjus...![]()
![]()
*Natasja* schreef: Ik kijk niet zo nauw hoor voor de honden, dat doen ze zelf ook nietGroenten zitten echt vol bestrijdingsmiddelen dus ik was ze wel,doe je voor jezelf toch ook?![]()