Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Wat een grote kale plek weer. Maar beter een grote kale plek een alles goed weggehaald dan straks weer terug voor een operatie.
Geef haar maar een dikke knuffel!
Door ziggy
Oei, zie het nu pas. Is dat even schrikken. Hopelijk voor Gitte is het nu de laatste keer geweest. Verdomde rottumoren.
Dikke knuffel voor Gitte en sterkte voor jou en je man, Anne-Marie.
Groet,
Vic.
Door conleeuw
ze heeft zich er weer aardig doorheengeslagen zo te lezen, en baasje weer blij dat ze thuis is, wel weer een blote bas.... en grote rits, maar als ze maar in een keer alles er uit hebben, dan was het toch de moeite waard. Beterschap voor de patient, en voor jou natuurlijk ook  :bigarmhug: Ik hoop van harte dat jullie nu onbezorgd van elkaar kunnen genieten :-*
Door Binno
Ik schrok er ook best van dat het weer zo'n grote rits geworden is, en ze is een halve naakthond, arme Gitte!
Hoop dat de bultjes nu maar eens gaan wegblijven en dat ze niet meer onder het mes moet.
Sterkte en knuffels voor jullie, en beterschap en een extra dikke knuffel voor Gitte! :-*
Door roefus
Weer een grote kale plek, nu maar hopen dat verdere bultjes wegblijven en dat ze eindelijk eens helemaal herstellen kan.
Door 202Spots
Liever 'n halve naakthond om zeker te weten dat er geen bultjes zijn,maar Gitte is 'n doorzetter hoor,dus nu gaat 't allemaal goed komen! :-* :-*
Door K&D
Het ziet er inderdaad weer heftig uit. Fijn dat ze er zelf geen last van heeft, dat scheelt een heel stuk.
En nu maar op naar herstel (en haargroei)
Door Yves
Wat is die hond van jou toch een geweldige bikkel!
Ik hoop zo voor jullie dat het nu voor eens en altijd voorbij is. Heel veel sterkte met het herstel.
Door Nitus
Beetje laat....  :-[... maar alle knufs zijn alsnog doorgegeven aan de rottweilse naakthond.

Nog even de laatste ontwikkelingen (behalve de uitgescheurde wond). De uitslag van de weefseltest was gunstig. Het was wel een kwaadaardige tumor (niets nieuws, dat wisten we al), maar die is wel helemaal weggehaald, de wondranden waren schoon!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door