Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Loti
Ja, aanstaande dinsdag moeten we Saartje brengen en ze wordt woensdag geopereerd, misschien zelfs nog dinsdagmiddag. Vorige week werd mij gezegd dat de oproep 3 tot 6 weken kon duren, dus het telefoontje kwam heel onverwachts :o
Laatst gewijzigd door Loti op vr 26 mar 2004, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
Loti schreef: Ja, aanstaande dinsdag moeten we Saartje brengen en ze wordt woensdag geopereerd, misschien zelfs nog dinsdagmiddag. Vorige week werd mij gezegd dat de oproep 3 tot 6 weken kon duren, dus het telefoontje kwam heel onverwachts :o
Heel veel sterkte Loti!!!
Door ine
Loti, zoals ik al zei: Zodra ze geholpen is, gaan jullie de goede kant op! ;)
Duimen voor de operatie? Welnee, dat gaat gewoon goedkomen!
Zodra jij je kleine Saartje weer bij je hebt, denk je: waarom is dit niet eerder gedaan!?
Héél véél liefs van ons! :-* :-* :-*
Laat het maar gauw horen! ;)
Door Loti
Bedankt allemaal, ik zal laten weten hoe het met Saartje gaat.

Op dit moment lijkt ze kerngezond; het is een vrolijke levenslustige pup. Als ze die blaasontsteking niet gehad zou hebben, zou ik nog niets vreemds aan haar gemerkt hebben, behalve misschien het feit dat ze nog niet zindelijk is en veel kleine plasjes doet. Als ik haar vergelijk met mijn andere (volwassen) teckel, ontwikkelt ze zich hetzelfde, volkomen normaal dus.
Vandaag nog een heerlijke strandwandeling gemaakt; dolle pret met haar balletje en de andere teckel :)
Dat is zo krom, ze heeft een levensbedreigende afwijking, maar het is haar (gelukkig)niet aan te zien.
Door Loti
Saartje is gisteren geopereerd en de shunt van 7 mm is tot 1,5 mm gesloten.
De arts vond de poortader naar de linkerhelft van de lever excessief groot en de lever erg a-symmetrisch, hetgeen in theorie zou kunnen wijzen op een 2e shunt in de lever, maar het lijkt hem heel onwaarschijnlijk. Het is niet op de echo gezien en men heeft het in Utrecht nog nooit eerder meegemaakt.
Ze is nog op de intensive care met een vochtinfuus en vanmorgen worden er wat bloedtesten gedaan. Als de uitslagen in orde zijn en ze het verder ook goed doet, mag ze misschien vanmiddag naar huis.

Groetjes, Loti
Door Lizzy
Loti schreef: Saartje is gisteren geopereerd en de shunt van 7 mm is tot 1,5 mm gesloten.
De arts vond de poortader naar de linkerhelft van de lever excessief groot en de lever erg a-symmetrisch, hetgeen in theorie zou kunnen wijzen op een 2e shunt in de lever, maar het lijkt hem heel onwaarschijnlijk. Het is niet op de echo gezien en men heeft het in Utrecht nog nooit eerder meegemaakt.
Ze is nog op de intensive care met een vochtinfuus en vanmorgen worden er wat bloedtesten gedaan. Als de uitslagen in orde zijn en ze het verder ook goed doet, mag ze misschien vanmiddag naar huis.

Groetjes, Loti
Ohh wat fijn dat de operatie achter de rug is en alles redelijk/behoorlijk goed is gegaan!!! Ik zal voor je dumen dat zij vanmiddag naar huis mag. Dat zou wel heel fijn zijn!
Door ine
Ook hier wordt geduimd!!
Wel jammer, dat het niet helemaal is gegaan zoals verwacht, maar het belangrijkste is, dat jouw pup zich weer lekker gaat voelen!
Sterkte met afwachten en ik duim héél hard! ;) :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door