Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
nou mijn kanjer staat met zijn fotoshoot op de website van de hydrotherapie

www.momodogs.nl

gaat misschien wat makkelijker om te bekijken; is weliswaar niet de gehele sessie maar wel leuk voor een goed beeld.
Door Ivonne
;D  ;D ... wel leuk hoor zulke dingen... en ach, als haar website zo wat meer "vulling" heeft met wat ze doet dan vind ik geen probleem.

En het ultieme doel blijft hoe dan ook Bas verbeteren; zoals al gezegd stagneert de boel nu een beetje. Het zwemmen gaat echt super dat is geen probleem en gaat ook alsmaar beter maar het lopen vind ik weer minder worden... als dat inderdaad het gevolg is van de verminderde pijnstilling moet ik toch echt weer even met de orhtopeet aan de babbel.

Ik kan het gewoon echt zien met lopen; die poot draait meer weg, zijn hele lijf gaat meer uit balans en het tempo is weer wat lager.... al met al dus niet datgene wat je graag wilt zien. En daarbij tegelijkertijd het idee dat ie in zijn geheel wat soepeler is.... het is ook zo lastig uitleggen allemaal.
Door -Saskia-
Afbeelding
:-* :-* :-*  Wat een snoetje!!

Dubbel gevoel zeker, dat het qua hydrotherapie zo goed gaat, terwijl je met het lopen juist weer vermindering ziet... :-\ Hopelijk weet de orthopeed raad.

Dikke knuf voor Bassie!
Door -Saskia-
Ivonne schreef: ;D ;D ;D ;D zit ik ff niet op te letten (ben aan het werk)... heb je deze foto tevoorschijngetoverd......  ;D  ;D  ;D ziet er niet uit zo  :-*
Gejat van de site van momodogs... :-[ Jouw naam staat er in, dus ik dacht dat het wel mocht...niet? dan verwijder ik hem weer hoor... :-[

Ik vind het juist een schattige foto, zo in de lift, met zijn pootjes net in het water en een heerlijke "Newfie-eigen-sul-uitdrukking"  :D :-*
Door Ivonne
  ;D ;D ;D nee joh, vooral lekker laten staan..... geen probleem!

Hij is ook wel schattig zo maar tegelijkertijd ook zo komisch met die "korte pootjes" en die uitdrukking op dat smoelwerk....
Door Mevroi Kruim
Heeeeee, wat leuk dat Monique nu dit doet! DOe haar maar de groeten (misschien kent ze me nog, Olga met Tara en de IJscohond Kátur).
Ze heeft jaren geleden een prachtige IJslander (hond) op een fleece geborduurd voor mij en die heb ik nog steeds. Ze had toen een Harzer Fuchs, heeft ze die nog?
Door Ivonne
klein wereldje ....

Ik zie haar zaterdag weer dus ik zal het haar vragen of ze je nog kent... zal toch wel als ze voor je aan het borduren is geweest (vind haar daar trouwens geen type voor om te gaan zitten borduren...  ::))

En volgens mij heeft ze die Harzer Fuchs niet meer die is ingeslapen maar pin me er even niet op vast. Ze heeft nu twee honden; een herderachtige en nog iets.... maar..... ik zal dit ook wel ff checken.
Door Mevroi Kruim
Ivonne schreef: klein wereldje ....

Ik zie haar zaterdag weer dus ik zal het haar vragen of ze je nog kent... zal toch wel als ze voor je aan het borduren is geweest (vind haar daar trouwens geen type voor om te gaan zitten borduren...  ::))

En volgens mij heeft ze die Harzer Fuchs niet meer die is ingeslapen maar pin me er even niet op vast. Ze heeft nu twee honden; een herderachtige en nog iets.... maar..... ik zal dit ook wel ff checken.
De Fuchs is een herderachtige  ;)
En ze heeft een tijdlang IJslanders (paarden en honden) geborduurd op T-shirts en fleeces. Ze maakte de fleeces ook vaak zelf, hele goeie kwaliteit. Het borduren gebeurede overigens met een speciale naaimachine, zoeen van patroon erin - borduur eruit. Ik heb ook nog een aanlla T-shirts van haar, echt hele mooie!
Door Ivonne
ff een update-je: ik heb besloten om Bas (voorlopig) niet te opereren. Dat wordt zo'n opgave voor Bas met een stevig prijskaartje voor mij. Uiteraard is dt niet mijn enige overweging (Bas wordt hoe dan ook geopereerd indien nodig en zinvol) maar gezien het feit dat er te weinig te zeggen valt over zijn toekomst na de operatie en het feit dat hij het door de hydro nu prima doet zijn voor mij doorslaggevend.

Bas gaat nog 10x zwemmen maar dan afbouwend (nu was het 2x per week) en dan maar kijken hoe het gaat.
Door Ivonne
Vooruitgang is teveel gezegd... qua zwemmen doet hij het hartstikke goed en dat gaat iedere keer nog weer iets beter. Qua gewoon rondlopen en in beweging zijn stagneert het nu...... maar ik vind zijn kwaliteit van bewegen en er lol in hebben dusdanig vooruit gegaan dat ik de hydro nog even doorzet.

Die linker voorpoot is niet oke maar zoals Bas nu is vind ik het wel goed genoeg. De rest van zijn lijf kan het nu beter opvangen. Dus al met al tevreden en blij dat ik de hydro ben gaan doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door