Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
Bernie schreef: Wat jammer dat we ze niet kunnen zien.
Had graag gezien hoe Bas het doet.

Gaat het nog steeds goed met de therapie?
Qua conditie doet hij het nog steeds weer een stapje beter hij zwemt wat langer en vaker; verdere vooruitgang is minimaal eerlijk gezegd maar dat  komt waarschijnlijk ook omdat zijn hoeveelheid pijnstillers van 3.5 naar 2 per dag verlaagd is.... en toen we begonnen zat hij net op die 3.5....
Door tieneke
Ivonne schreef: Qua conditie doet hij het nog steeds weer een stapje beter hij zwemt wat langer en vaker; verdere vooruitgang is minimaal eerlijk gezegd maar dat  komt waarschijnlijk ook omdat zijn hoeveelheid pijnstillers van 3.5 naar 2 per dag verlaagd is.... en toen we begonnen zat hij net op die 3.5....
Is niet verkeerd toch?  :)
Door Ivonne
Het wachtwoord iv0nne is met een nul niet met een o (misschien dat het daar fout ging).

Daarnet deed hij het nog daarmee en ik zit nu niet thuis maar op een andere pc op mijn werk.
Door Ivonne
tieneke schreef: Is niet verkeerd toch?  :)
Nee is niet verkeerd  ;) alleen doordat hij zo'n giga-vooruitgang had lijkt dit minimaal maar in het hele plaatje is het wel goed. Hij hangt ook niet meer met zijn kop op de badrand om bij te komen en kan zelf het treetje van de rustplaats nu op. Zijn spieren in de achterhand beginnen in ieder geval sterker te worden.

Het is wel een drol hoor; als hij echt moe is van het zwemmen dan weet hij dat als hij zijn gewicht in zijn kont laat hangen dat ie nét met zijn achterpoten de bodem kan raken  8)
Door tieneke
Ivonne schreef: Het wachtwoord iv0nne is met een nul niet met een o (misschien dat het daar fout ging).

Daarnet deed hij het nog daarmee en ik zit nu niet thuis maar op een andere pc op mijn werk.
Effe opnieuw proberen  :P
Door tieneke
Ja!!!! het is gelukt en ik heb Bas(sie)  :D in aktie gezien in zijn prive zwembad..wat is het toch een lekkere vent he met die heerlijke grote kop en die lieve kleine oogjes  :smitten:
Door Lizzy
Ik heb me ook even aangemeld om de foto's te bekijken. Geweldig zeg, dit!!! Die foto dat hij in die lift hangt, vlak boven het bad ;D ;D. Die blik ;D ;D! En dat tie net met zijn snuit boven de golfen blijft ;D ;D. Echt heel leuk!

Ik ben zo blij voor je dat het beter en beter met Bas gaat!
Door Charlie Angel
Ik heb de foto's ook gezien! :D
Wat is het toch een lieve vent zeg, dat hij het allemaal zo gelaten toelaat en wat een heerlijk koppie.
Ik hoop dat het steeds beter blijft gaan met Bassie, jullie werken er zo hard voor. :-*
Door Truus
Ik heb ze nu gezien Ivonne, wat een lieve foto's van Bas en jou. Mooie reportage van hoe het er aan toe gaat. Bas is een schat :-*. Die van Bas met z'n koppie over de rand en van jou vind ik mooi !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door