Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
Ik hoop echt, dat het verbetering zal geven bij Bas !!!
Ik wist helemaal niet, dat zoiets hier redelijk dicht bij mij in de buurt zat (ca. ½ uur bij mij vandaan)
Altijd goed om te weten  ;)
Door Ivonne
is zo leuk om al zo snel vooruitgang te zien... zaterdag gaan we weer. Morgen neem ik contact met de orhtopeed op om dit door te geven en dan even kijken hoe ze nu tegenover opereren staat.

Ik heb al wel met Monique van de hydro besproken dat indien Bas geopereerd wordt, de hydro onderdeel van zijn revalidatie moet gaan worden. Lijkt me een hele goede zet.

En Bas is uiteraard op dieet; ik heb alleen op dit moment nog geen idee of dat al wat doet.... om hem te wegen zal ik naar Oldenzaal moeten rijden. Ik denk dat ik dat volgende week maar een keer doe.

Als ik eraan denk zal ik zaterdag foto's maken; een newf als pakketje in een lift is best leuk om te zien...  ;D
Door roefus
Ik lees dit nu allemaal pas.
Wat een onderneming, zeg.
Maar wel heerlijk om te constateren dat hij goed reageert op de Hydrotherapie  :D
Door Ivonne
ik heb vrijdag de orthopeed gesproken; ik denk dat een operatie voorlopig echt niet aan de orde zal zijn...  :-\. Bas laat gelukkig al duidelijk zien dat de hydrotherapie werkt dus dat scheelt al.

Het opereren blijft een lastig verhaal; Bas had ooit LPC in die poot en dat is circa twee jaar geleden verwijderd (was groot stuk losgeslagen door een dreun op die poot) echter het lijkt wel alsof dat weer is aangegroeid.... mede daardoor zou er eventueel een botscan gedaan moeten worden en daar zitten we niet op te wachten.

Het beleid is nu doorgaan met de hydrotherapie, de pijnstillers zijn weer wat omlaag (je mag niet te lang zo'n enorme dosis geven als Bas nu gehad heeft) en maar kijken hoe het gaat....
Door Ivonne
mmmm. da's niet zo handig... heb ik eindelijk alle foto's er op staan en zo veel mogelijk bijgewerkt.... wil je het nog een keer proberen? Misschien kwam het omdat ik er nog in zat.
Door Truus
Nee Ivonne, nog steeds niet :-\. Ik krijg echt de begin pagina om me aan te melden en foto's te uploaden.
Kan je hier geen foto neer zetten dan?
Door Ivonne
naar mijn weten is het een rechtstreekse link naar mijn album en hoef jij je niet apart aan te melden. Ik zal nog ff wat proberen.
Door Ivonne
Truus schreef: Nee Ivonne, nog steeds niet :-\. Ik krijg echt de begin pagina om me aan te melden en foto's te uploaden.
Kan je hier geen foto neer zetten dan?
de foto's zijn op zich erg groot en als ik een foto via bijv dropshots probeer te verkleinen dan komt dat hier helemaal niet goed over (kijk maar naar mijn handtekening) Mijn camera maakt enorm scherpe foto's en dat vraagt veel pixels dus daar zit het "probleem" om zomaar een foto te plaatsen. Ik moet er gewoon met het maken van fotos om denken dat de camera minder pixels moet gebruiken.

Erg jammer dat de link niet werkt; was leuk om te zien.
Door tieneke
Truus schreef: Nee Ivonne, nog steeds niet :-\. Ik krijg echt de begin pagina om me aan te melden en foto's te uploaden.
Krijg hem ook niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door