Als je het niet erg vindt: schrik ik me ook flink de tandjes van deze foto's. Dit is verschrikkelijk

. De hond is (neem ik aan) ook gecontroleerd op de aanwezigheid van mijt?
Hier zijn de merken versvleesvoeding:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 939.0.html
Zoals ik al eerder schreef, zoek een merk uit waar geen tarwe/mais in zit. Liefst ook geen graan, maar dan blijft er alleen Carnibest over en dat is misschien niet gemakkelijk verkrijgbaar voor je. Maar geef dus bijvoorbeeld liever even geen Energique nr 1 of Duck (niet omdat dat geen goede merken zijn maar omdat ze granen zoals tarwe/mais bevatten) maar merken als Bandit, Bibi, Carnibest, Energique nr 4.
Daarbij zou ik zeker gaan geven: borage olie en vis olie. En koop geen capsules waar beide in zit (zoals die van de HEMA/ETOS) maar koop twee losse capsules waar hoge doseringen GLA en EPA en DHA inzitten (GLA, EPA, DHA zijn vetzuren). Dit kun je kopen bij reformwinkels en zaken zoals de Tuinen en tegenwoordig ook bij veel normale drogisten.
En zoek eventueel hulp bij een holistisch dierenarts (ik weet niet waar je woont, maar we hebben wel wat goede dierenartsen over NL en BE verspreid).