Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Zo'n klein broekje was niets voor Mila.
Ze begon te bibberen als een rietje en dacht....OOK DAT NOG ;D.
We hebben het maar uit gedaan en lekker zo laten gaan.
Veel vonden we niet hoor, ze waste haar eigen mooi schoon.
Dus het kan erg meevallen hoor Geer met zo'n klein hondje ;)
Da's een heel lief aanbod Netty! Weet je wat ik doe? Ik wacht het even af, want volgens mij zie ik spoken en wordt ze nog niet loops ::), en als ze het hele huis onder lekt, PB ik je even!! ;)

Maarrreeee...even off topic, Netty, ga jij ook wandelen zondag??
geer schreef: Da's een heel lief aanbod Netty! Weet je wat ik doe? Ik wacht het even af, want volgens mij zie ik spoken en wordt ze nog niet loops ::), en als ze het hele huis onder lekt, PB ik je even!! ;)

Maarrreeee...even off topic, Netty, ga jij ook wandelen zondag??
Ook even off topic ;D En jij geer, ga jij mee?
geer schreef: Ik doe mijn best... moet maandag een mega paper inleveren, en probeer dat voor zaterdagnacht af te hebben, dan kom ik....
Hard doortypen dus ;D
Whaaaw :D Dat zou leuk zijn! En wij letten wel op Tedje dan hoor!
Trouwens..Mila is ook klein en dat gaat heel goed.
We horen het nog wel en uhhhhhh....flink doortypen dan ;D
Truus schreef: Zo'n klein broekje was niets voor Mila.
Ze begon te bibberen als een rietje en dacht....OOK DAT NOG ;D.
We hebben het maar uit gedaan en lekker zo laten gaan.
Veel vonden we niet hoor, ze waste haar eigen mooi schoon.
Dus het kan erg meevallen hoor Geer met zo'n klein hondje ;)
Onze hond vond het geen probleem om een broekje aan te hebben, verschilt erg per hond denk ik. Ze krijgt m nu nooit meer aan, aangezien dat zijn helemaal begon te smetten op de rug... Helemaal rood en het begon te stinken. We hebben het vaak gewassen met soda, hielp gelukkig wel.
Het was als het ware gaan broeien op de rug, het broekje was ook van wol! Ik pak liever even de dweil. Tosca ruimt het niet zelf op.... Ach en iedereen die onverwacht binnenkomt kijkt er maar omheen!

Succes ermee. Je kunt het altijd proberen natuurlijk!
Lupa schreef: allen Tika draagt hier een broekje ;D ;D
maar eigenlijk heeft dat geen nut, de tut hangt altijd buiten het broekje ;D
Ik begin zo langzamer hand te denken dat dat ding de grootte van een voetbal gaat krijgen (die tut) :o Zou Ted nog wel kunnen lopen met zo'n Tut ??? ;D
Misschien moet ik haar, als ze loops wordt, maar Tutje noemen, in plaats van Tedje...of Sletje natuurlijk... ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door