Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Nitus schreef: Dank voor het duimen!!! :-* :-* Het heeft z'n uitwerking niet gemist ;). Kreeg een uurtje geleden een mailtje van Johan de Vos dat de vlekjes op de foto geen uitzaaiingen zijn!! :groupwave2: (lief hè dat hij op zondag de moeite neemt de mail te beantwoorden?)

Nu zijn we er natuuurlijk nog niet mee klaar, het bultje moet worden weggehaald en daarna gaat Gitte (toch) chemo krijgen, maar de vooruitzichten zijn nu weer iets gunstiger!

Heb het erg druk vandaag, maar ik wilde jullie dit goede nieuws toch even snel doorgeven ;).
'
Oh wat heerlijk voor je, dat de vlekken geen uitzaaiingen zijn :-*! Nou weet je, dan blijven we gewoon vet doorduimen! Wanneer starten jullie met de chemo?
Door -Saskia-
Nitus schreef: Dank voor het duimen!!! :-* :-* Het heeft z'n uitwerking niet gemist ;). Kreeg een uurtje geleden een mailtje van Johan de Vos dat de vlekjes op de foto geen uitzaaiingen zijn!! :groupwave2: (lief hè dat hij op zondag de moeite neemt de mail te beantwoorden?)

Nu zijn we er natuuurlijk nog niet mee klaar, het bultje moet worden weggehaald en daarna gaat Gitte (toch) chemo krijgen, maar de vooruitzichten zijn nu weer iets gunstiger!

Heb het erg druk vandaag, maar ik wilde jullie dit goede nieuws toch even snel doorgeven ;).
:circle:  :-* :-* :-*
Door Ine
Heb er gewoon kippevel van, zo blij ben ik voor jullie :-* :-*
Wat een vreselijk begane da is die Johan de Vos zeg, die heeft een warme douche verdiend! ;) :-*
Door Charlie Angel
Wat fijn te horen dat die vlekjes geen uitzaaiingen zijn, en wat lief dat die Johan de Vos de moeite neemt om zelfs op zondag nog te bellen met dit goede nieuws.
We blijven gewoon voor jullie duimen. :-*
Door Ponneke
Een hond van 17 maanden kreeg lymfklierkanker en leverkanker.
Na de 2e chemo was hij weer de öude".
Bij de 3e chemo....waren de lymfklieren weer normaal en de lever was niet meer opgezet.
Dan denk je....joh, het is geen kanker...maar er waren biopten genomen en dat wees echt op kanker.
De hond is goed op gewicht gekomen , hij eet goed speelt en is weer een jonge hond.
Hij moet nog een paar kuren hebben, dan is hij klaar.
het is een wonder zoals hij opgeknapt is.
Ik hoop dat het wonder ook bij jou Gitte mag gebeuren

groeten en heel veel sterkte en een dikke lebber voor Gitte.
Door *wendy*
Thuis ben ik pc-loos, dus moet het hebben van stiekeme tussendoortjes op mijn werk  :-[
Dus lees ik net pas het slechte nieuws, maar na wat verder lezen ook gelijk weer beter nieuws.  :D
Hier gaan we ook duimen. Sterkte voor jullie en een knuffel voor Gitte  :-*
Door Nitus
Even snel het laatste nieuws... a.s. donderdag wordt het bultje weggehaald, da's gelukkig geen zware operatie want het is nog maar een heel klein bultje.

En meteen daarna krijgt ze haar eerste chemokuur... pffff, zie daar best wel tegenop, maar voor mijn gevoel heb ik geen andere keus, want zoals Tannetje al zei, alle andere behandelingen hebben niet geholpen. En ik ben nog niet zover dat ik de strijd al wil opgeven. Ben erg benieuwd hoe Gitte op de chemo reageert, mocht ze er heel slecht op reageren dan stoppen we er meteen mee.

Dus als jullie nog even door willen duimen, heel graag. Gitte kan het goed gebruiken en ik eerlijk gezegd ook wel ;). Bedankt voor de knuffels, lebbers en het duimen draaien tot nu toe :-* :-* :-*
Door Yves
Gelukkig, dat is goed nieuws. En ik ga zeker voor jullie duimen.

Misschien nogal een stomme vraag, maar heeft een chemo-kuur bij honden dezelfde bijwerkingen als bij mensen? Of is het een ander soort chemo.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door