Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Alithia schreef: :)

Leuk! Ik wens je veel plezier alvast, met de bloesems!

Dat je er maar mee mag leren toveren!

Bianca
Nee, helaas, ik durf het op dit moment nog niet aan (lichamelijk te zwaar), maar hoop het in de toenkomst wel een keer te gaan doen.

Hou je ons op de hoogte hoe het is?

Sorry, verkeerde citaat, wilde Fido citeren. :-[
Hallo allemaal,

Ondertussen zijn de nieuwe data voor cursussen in 2007 bekend. Er staan nog twee cursussen gepland voor 2007, één in mei en één in oktober.

Cursusdagen cursus mei 2007:
12 en 19 mei en 16 juni

Cursusdagen cursus oktober 2007:
6 en 13 oktober en 10 november

Zelfde plaats etc, meer informatie is te vinden op mijn website. Ondertussen ben ik trouwens heel hard aan het werk aan een nieuwe website, specifiek over Bach Bloesemtherapie bij dieren. Wat een klus! Maar ik ben wel blij met de vorderingen en zodra hij af is zal ik een link posten!

:D

Alithia (Bianca)
Hai Bianca... ik heb in 2000 de cursus Bach Bloesemtherapie voor dieren bij je gedaan... waren geweldig leuke en leerzame dagen !!! Heb er nog altijd profijt van, die eerste aanzet tot...
Ik ben benieuwd naar je nieuwe Bach Bloesem web-site !!!  :daisy: !!!
Door Fido
Ik heb as zaterdag alweer de laatste cursusdag bij Bianca.

Ik kan het iedereen die in bach geïntresseerd is aanraden. Heb er geen spijt van en de eerste succes(jes) al bereikt. Ben iedere keer toch wel verbaasd dat het werkt :D. Het is leuk om te doen.
Hallo Anje,

Leuk dat je er nog steeds profijt van hebt! :)

Binnenkort hoop ik ook een forum(pje) op te starten voor alle cursisten, dus als de site draait zal ik een link zetten en dan kun je je aanmelden als je mee wilt doen!

Gisteren de laatste cursusdag gehad en het was erg leuk en OERGEZELLIG! ;D We hebben erg veel gedaan en ook ontzettend hard gelachen. Daarnaast waren er een paar cursisten met echt prachtige resultaten bij de door hen behandelde dieren, dus ik ben helemaal tevreden naar huis gegaan.

De leukste was wel een kat met glaucoom (opgezwollen oogbol), die 1 dag na behandeling al geen zwelling meer vertoonde!  :thumbup:

De bloesems verbazen mij ook nog steeds hoor Fido, ik kan er geen genoeg van krijgen! Telkens weer een kick als je mooi resultaat kunt bereiken bij een "hopeloos" geval.

Alithia (Bianca)
Door Fido
Zaterdag de laatste cursusdag gehad. Het was wederom weer gezellig en leerzaam.

Zaterdag weer geconfronteerd met een aantal zaken die mij zeer verbaasde en mijn "westerse nuchterheid" ondermijnen ::)
Ik geef toe, het is verwarrend maar wel HEEL ERG LEUK :)

Ik ben blij dat ik deze cursus gedaan heb en daardoor een nog breder inzicht en gevoel heb gekregen.
Genoeg "slachtoffers" ;D in mijn omgeving waar ik mee aan de gang kan gaan ;D
Hai Bianca,

Jaaaaa... ik word tzt graag lid van je Bach-bloesem-forum  :daisy:
Ik zal je site in de gaten houden...
En dat het weer oergezellig was geloof ik graag !!!

Fido... jij gaat je zeker weten nog heel vaak, heel aangenaam, "verwarrend", verrassend verbazen over de Bach-bloesems  ;)
Veel succes ermee !!!

Mijn allermooiste ervaring vond ik een moederhond, net bevallen van haar pupperts, hele nest overstuur, moederhond niet in de rust te krijgen, alsmaar hijgen en compleet oververmoeid... pups die gilden en niet aangelegd konden worden en melk die door de stress niet op gang kwam...
Zelfs de dierenarts zag het somber in vond het niet verantwoord (meer) sederende medicatie te geven... Een kwartier na de eerste gift slaakte de moederhond een diepe zucht, ging liggen... en viel in een diepe slaap... en de pups konden sabbelen...
Het lullige was wel dat de eigenaar toen ook weer in paniek raakte... "wat zit er in vredesnaam die druppels, dit kan niet goed zijn"... Die omslag heb ik overigens wel vaker ervaren, als een resultaat weer te snel, te verbluffend resultaat geeft...
Maar goed, zo snel en verbluffend gaat het lang niet altijd... is natuurlijk meer uitzondering dan regel !!!

Hoi allemaal,

Ik heb een apart topic geopend (Met gepaste trots (in grote hoeveelheid)...)

om de geboorte van mijn nieuwe site aan te kondigen. Maar omdat ie hier ook ter sprake kwam zal ik ook hier de link even plaatsen: www.bachvoordieren.nl

Om een rommelig forum te voorkomen stel ik voor dat je, als je wilt reageren op mijn nieuwe site, je dat doet op het bovengenoemde topic en niet hier.

(kwil geen ruzie met Lizzy ;))

Groetjes,

:D

Alithia
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door