Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Helen schreef: Dat doet er niet toe of de hond wat heeft. Als je zo lang wacht todat je hond vel over been is voordat je uit gaat zoeken wat je hond heeft,  ben je in mijn ogen iets te laat en ik zou me dan kapot schamen. Dat is mijn mening. Hard, nee hoor, gewoon mijn mening. En idd fijn dat de eigenaar nu wel aan het kijken is wat er aan de hand is. Beter laat dan nooit.

Niet iedereen oordeelt nee, als je achternaam Theresa en je voornaam Maria is misschien niet.
Mac1 schrijft toch dat het gekomen is doordat de hond aan de magere kant was en vervolgens een paar dagen niet gegeten heeft. Iedereen hier weet dat als een hond een paar dagen niet eet, zijn gewicht hard achteruit gaat, zeker als je een hond hebt die weinig reserves heeft.

Prioriteit lijkt me dan om te achterhalen wat er aan de hand is, en de hond weer aan het eten te krijgen. Dat heeft Mac1 volgens mij gedaan, dus geen enkele reden om zich te schamen.
Door Lizzy
*Natasja* schreef: Mac1 schrijft toch dat het gekomen is doordat de hond aan de magere kant was en vervolgens een paar dagen niet gegeten heeft. Iedereen hier weet dat als een hond een paar dagen niet eet, zijn gewicht hard achteruit gaat, zeker als je een hond hebt die weinig reserves heeft.

Prioriteit lijkt me dan om te achterhalen wat er aan de hand is, en de hond weer aan het eten te krijgen. Dat heeft Mac1 volgens mij gedaan, dus geen enkele reden om zich te schamen.

Hier sluit ik me graag bij aan. Het heeft in mijn ogen geen enkele zin om iemand die advies vraagt zo hardhandig de grond in te stampen. Wat bereik je daar nou mee Helen? Helemaal niks.... Je bereikt er alleen mee dat mensen niet meer terug komen op dit forum, wanneer ze vragen of problemen hebben.... Nou, daarmee schieten we ieder doel op dit forum voorbij.
Door Boefke
Helen schreef: Even een quote van twee van jouw berichten:

Mijn toon was exact zo bedoeld als jij hem leest. Ik zou mij kapot schamen. Dat jij dat wat nonchalanter opvat, kan. Niet iedere is hetzelfde.
Helen, ik vind jouw toon idd onnodig hard, zeker gezien de TS zelf al aangeeft dat ze zich schaamt. Heeft niets te maken met nonchalance. Overigens quote je mij met iets dat ik niet zelf geschreven heb ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door