Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
behalve chlorella tabletjes. Fjurdy heeft een slechte adem, het is regelmatig net alsof hij str*nt gegeten heeft, terwijl ik zeker weet dat dit niet zo is.

Hij krijgt sinds ruim 1 week ongeveer 6 chlorellatabletten per dag. Is dit genoeg of moet dat meer zijn.

Is er nog iets anders wat je kunt geven hiervoor, behalve chlorella?

Hij eet door de week carnibest, in het weekend Barf.

Ik heb net voor de zekerheid toch maar weer een keer zijn gebit nagekeken. Mooie witte tanden met strak aangesloten tandvlees.

Het is de ene keer ook erger dan de andere keer maar hij blijft uit zijn giegel stinken.

Wat is wijsheid??
Femke schreef: vooral het stinken naar strnt kan op een ontsteking wijzen. Heeft hij ook niet een gespleten tand of kies?
Ik kan niets aan zijn tanden ontdekken, ik kan echt heel nauwkeurig bij hem kijken, hij laat het heel goed toe.
Aan wat voor ontsteking moet je dan denken, in zijn bek of ergens anders, bijv. maag oid??
tt-tjes schreef: Ik kan niets aan zijn tanden ontdekken, ik kan echt heel nauwkeurig bij hem kijken, hij laat het heel goed toe.
Aan wat voor ontsteking moet je dan denken, in zijn bek of ergens anders, bijv. maag oid??
Iets met de nieren kan ook slechte adem veroorzaken...
Door Fynn
Hoi

Onze Fynn stinkt ook uit zijn bek  ,ruikt al zolang we weten viezer dan onze andere hond.
Tanden en tandvlees nagekeken niets te zien.Okee niets aan te doen dus.
Nu heeft hij een ab kuur voor de wond aan zijn oor en van de week zei mijn man dat Fynns niet meer uit zijn bek stinkt.
Ik ook gelijk aan zijn bek ruiken en het is echt zo.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Mijn hond heeft ook last van een stinkende adem. Zou dit komen door teveel KVV zonder iets waar hij op kan kauwen? Of kan het ook nog andere oorzaken hebben. Je ruikt gewoon dat hij stinkt naar dat vlees. Met brokken vroeger had hij het ook maar het is nu wel erger geworden.
tt-tjes schreef: Ik geef Fjurdy op dit moment dus chlorella, en sinds een paar dagen een paar propolis tabletten per dag.
Propolis is een natuurlijk antibioticum. Ben benieuwd of het helpt.
Beetje late reactie, maar ik dacht dus ook meteen aan propolis. Ik ben benieuwd of het gewerkt heeft.
MauriceF schreef: Mijn hond heeft ook last van een stinkende adem. Zou dit komen door teveel KVV zonder iets waar hij op kan kauwen? Of kan het ook nog andere oorzaken hebben. Je ruikt gewoon dat hij stinkt naar dat vlees. Met brokken vroeger had hij het ook maar het is nu wel erger geworden.
Mijn honden ruiken na het voeren ook naar vlees, maar dit noem ik geen stinkende adem, je ruikt gewoon dat ze gegeten hebben. Dat is wat anders dan dat ze een slechte adem hebben. 
Evelyn schreef: Beetje late reactie, maar ik dacht dus ook meteen aan propolis. Ik ben benieuwd of het gewerkt heeft.
Heel eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Het is ook zo'n oud topic. Hij heeft wel nog af en toe een slechte adem maar niet meer zo erg als toen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door