Ja, daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in. Hij heeft me maar te helpen. Ik sta in ieder geval wel achter BARF! Er werd hier thuis natuurlijk meteen al weer opgemerkt dat ik maar weer beter gewoon brokken kan gaan voeren... Ahhh, dat is zo vermoeiend! Waarom zit dat er toch zo ingestampt bij mensen!? Gelukkig staat mijn moeder me bij

. Ze vindt BARF soms nog wel wat eng en onwennig, maar ze is het er in ieder geval mee eens dat brok niks is. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik soms ook nog wel twijfel of ik het juiste doe. Het heeft er dan vooral mee te maken dat je bij BARF wel goed na moet denken over wat je moet voeren. En ik ben nog niet zo ervaren, dus ik twijfel vaak of ik het wel allemaal juist doe. Als Maxi dan wat heeft, zoals nu bijvoorbeeld diarree, en ik krijg weer te horen dat brokken beter zou zijn, dan ben ik soms bang dat ik iets niet helemaal goed heb gedaan

. Maar goed, ik weet in ieder geval voor 100% zeker dat brokken geen beter optie is!
Even terug naar de ontlasting

. Het was inderdaad vers, echt rood bloed. De ontlasting was erg dun (waterig) en slijmerig. Niet veel, want ze heeft natuurlijk ook niet veel te eten gehad. Maar vannacht had ze dus ook al diarree (zonder bloed) en nu was het dus ook dun (met een mini stukje vast), dus ik denk niet dat het bloed door het persen is gekomen. De ontlasting van vannacht was trouwens nog een beetje papperig, niet zo waterig en slijmerig als nu. Ook was die wat donkerder van kleur. De laatste keer was heel licht.
Ik hou haar inderdaad goed in de gaten. Ik heb haar temperatuur nog even opgemeten en die was 38.2. Geen koorts dus. Ja, en verder merk ik dus ook niets. Probiotica krijgt ze nog steeds. Okugest zal ik morgen eens halen. Wat kan ik het beste doen met het eten? Ze lijkt wel trek te hebben en ze is niet zo erg goed in vasten. Alleen wat yoghurt dan? Ik twijfel zelf namelijk een beetje of ik gewoon vlees moet geven. Welk vlees zou trouwens het beste zijn om in zo'n geval te geven? Moet je dan ergens op letten (niet te vet of geen harde botten bijvoorbeeld)?