Hallo,
ik vraag me af of je zelf een evenwichtige versvleesvoeding kan maken, bestaan daar recepten voor? In de supermarkt verkopen ze verschillende soorten orgaanvlees, hart, lever,... maar ik weet niet goed wat ik daar mee moet aanvangen.
Moderator: eelke
Hallo,ik heb een labrador pup van 10 weken.Ik ben gelijk gestart met versvlees voeding van BiBi.Aangezien ik niet zoveel ervaring mee heb (met het vers en rauw gebeuren),zit ik bordevol met vragen .De kippenvleugels enz.zijn dat vleugels zoals ik die voor mijzelf bij de poelier of supermarkt koop?En de botten vraag je deze gewoon bij je slager en mogen ze deze helemaal opeten?En mag een pup dit ook al?En hoe weet je hoeveel groenten of fruit of andere toevoegingen enz je aan het versvlees kunt toevoegen?Sorry voor zoveel vragen,maar ik wil het zo graag allemaal goed doen en ik heb nog zoveel te leren!Ik ben bang om het verkeerd te doen dus ik vraag het liever groetjes NatalieDe kippenvleugels zijn inderdaad dezelfde die jij bij de slager of poelier koopt. Waarom en wanneer wil je deze geven?