ik zal in ieder geval blijven duimen

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Kruimel schreef: Maar dat is bij mensen, en het verbaast mij altijd weer hoeveel taaier en sterker dieren zijn tov mensen. Ook qua wondgenezing regelen ze het in mijn ervaring vaak het beste zelf, zonder interventie van mensen. Ik vind dus Helen's aanpak absoluut zinvol, temeer daar alle behandelingen ongeveer al uitgeprobeerd zijn en niet voldoende werken of niet doenlijk zijn.Wist ik niet, goed om te weten!
Helen schreef: Sinds een paar dagen geef ik Ziggy Chinese kruiden. Tannetje heeft ze voor haar uitgezocht. En of het toeval is of niet. Sinds die tijd gaat het dramatisch slecht met Ziggy's wond. In een paar dagen tijd is de wond ongeveer 3 keer zo groot geworden en op 1 punt echt heel erg diep...![]()
Echt geen gein meer.....Alle progressie is teniet gedaan.....Ze heeft nu weer een gat ter grootte van een rijksdaalder in haar oksel. Ik bel morgen onmiddellijk Tannetje of dit door die kruiden zou kunnen komen of gewoon puur toeval...Het is echt vreselijk sneu voor Ziggy, want je merkt dat ze er echt last van heeft. Om het allemaal nog erger te maken gaat ze donder dag voor 10 dagen naar een vriendin aangezien wij op wintersport gaan....Er wordt heel erg goed voor haar gezorgd, maar ik maak met toch zorgen......
sylvia schreef: Ik ben benieuwd hoe het ondertussen met Ziggy gaat.ja ik ook
Helen schreef: Hi AllenPjieuw, beetje goed nieuws dus. Heb je wel een fijne vakantie gehad?
ff een korte reactie! Ben net terug van wintersport en ga nu slapen. Hebben hele nacht gereden. Een vriendin heeft op Ziggy gepast. Goddank is de wond na de dramatische verslechtertering weer ietwat opgeknapt.