Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#682246
zijn er heel toevallig mensen die merken dat hun hond allergisch reageert op geit?
Ik heb al eerder een topic geplaatst over het krabben bij Kay. Eerst dacht ik dat het door het ei kwam. Weggelaten, maar krabben bleef, werd wel minder maar bleef. Alle zuivelproducten weggelaten (kefir, joghurt, huttenkase, enz.).
Werd minder maar krabben bleef. En nu is het me al 2 keer opgevallen dat ze na een geitennek of rib heftiger ging krabben???? :'(
Dus nu wil ik eens een paar weken geit uit haar menu schrappen.
Voor iemand herkenbaar??
Door Sella
#682432
yep ook hier erger jeuken op geit. Zo jammer, was een leuke bron waar ik makkelijk aan kon komen.
Door Doedels
#682438
Ja hoor, komt vaker voor. Ik zou het maar een paar weken van het menu schrappen. Als het krabben stopt kun je het voor de zekerheid nog een keertje proberen. Als het dan weer begint, dan weet je het zeker.
Door janjaap
#684258
trimsalon schreef: zijn er heel toevallig mensen die merken dat hun hond allergisch reageert op geit?
Ik heb al eerder een topic geplaatst over het krabben bij Kay. Eerst dacht ik dat het door het ei kwam. Weggelaten, maar krabben bleef, werd wel minder maar bleef. Alle zuivelproducten weggelaten (kefir, joghurt, huttenkase, enz.).
Werd minder maar krabben bleef. En nu is het me al 2 keer opgevallen dat ze na een geitennek of rib heftiger ging krabben???? :'(
Dus nu wil ik eens een paar weken geit uit haar menu schrappen.
Voor iemand herkenbaar??
Werk al meer als 10 jaar met honden met jeuk maar een allergische reactie op geit heb ik nog niet meegemaakt dat wil echter niet zeggen dat het onmogelijk zou zijn.
Probeer het nog een keer en zo ja heb jij en ik er weer een ervaring bij.
Groetjes Janjaap
Door reneetje
#686292
Hier is dei volgens mij iets allergisch of zijn maag kan er niet tegen in ieder geval, hij gaat er zwaar van aan de diarree en hij laat heel de dag door scheetjes en nu is dat opzich niet zo erg, alleen is de geur echt net zo erg als de geur van een riool maal 10, niet normaal meer. erg jammer hij vind het ERG lekker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door