Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
Ik heb vroeger die houtvezels ook gebruikt voor de cavia's toen ik ze nog binnen had staan,dat scheelde erg in de lucht,vandaar dat ik nu ook die houtvezel korrels wil,en bij opeten lijkt het me beter dan die gewone korrels.
Door sylvia
Hitam schreef: Dat zou heel goed kunnen. Mag je nog blij zij dat je niet van die klontervormende korrels gebruikt. Dat kan echt problemen geven!
Ja inderdaad howel dit me ook niet echt gezond lijkt,maar nu staat er een nieuwe kattenbak met houtkorrels erin,lijkt me een stuk minder schadelijk.
Door sylvia
Even een laatste nieuws.
De nieuwe katten bak staat een aantal dagen met houtvezelkorrels en voilla Bunny drinkt weer normaal,bijna niets dus.

Je kan dus wel stellen dat het de kattenbakkorrels waren,misschien toch een leuke voor hondeneigenaren met een kat om daar rekening mee te houden,welke korrels je in de bak doet.
Door Lizzy
Jeetje Syl, niet te geloven dat het toch de kattenbakkorrels waren!! Dit is er inderdaad 1 om te onthouden.....

Mmmm, je hebt mooi voor nix al die onderzoeken laten doen.....

Trouwens, weet je dat Whoofer ook een keer een paar dagen heeft veel heeft gedronken? Weet je wat dat was? We hadden ons gras net bemest met natuurlijk-korrel-mest. En deze had ze op lopen vreten.....

Nou, fijn hoor dat je er toch achter bent! Misschien ook goed om aan je DA door te geven!
Door sylvia
ja ik geef het zeker aan de da door,en ach Bunny is 10 jaar en heeft nu voor het eerst 70 euro gekost aan de da voor een bloed en urine test waaruit blijkt dat ze kern gezond is ;D....moet kunnen toch ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 18 mar 2004, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door veronique
sylvia schreef: ja ik geef het zeker aan de da door,en ach Bunny is 10 jaar en heeft nu voor het eerst 70 euro gekost aan de da voor een bloed en urine test waaruit blijkt dat ze kern gezond is ;D....moet kunnen toch ;D
Aan die kattenbak zou ik nu ook niet gedacht hebben hoor. Gelukkig dat het niets ernstig was en dat je de oorzaak hebt gevonden, want ik denk dat als ze lange tijd die kattenbakkorrels eten, het toch niet gezond zal zijn.
Zeg Sylvia, krijgt dat hondje wel genoeg te eten ;)?
Door sylvia
veronique schreef:
Aan die kattenbak zou ik nu ook niet gedacht hebben hoor. Gelukkig dat het niets ernstig was en dat je de oorzaak hebt gevonden, want ik denk dat als ze lange tijd die kattenbakkorrels eten, het toch niet gezond zal zijn.
Zeg Sylvia, krijgt dat hondje wel genoeg te eten ;)?
Nahh ik denk het niet ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door