Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
jeetje, let ik even niet op..... gebeurt dit !!!! ik hoop van harte dat het inderdaad een zuurtje is geweest die opgelost is en er uit is, sterkte met de patient  :-*
Door -Saskia-
Pfjoe, dat klinkt al beter dan gisteravond.
Heb met samengeknepen billen en gekromde tenen de "belevenissen" van gisteravond laat en vanmorgen gelezen.
Gelukkig dat Tedje zich niet klein(er) laat krijgen en dat het haar beter vergaat.

Ted, rare rolmops, niet je baasjes zo laten schrikken, foei!  ;)
Door Yves
Gelukkig, beter nieuws! Ik zat gisteren maar naar dat scherm te kijken en ik zag geen nieuwe berichten meer van je. Dacht echt ff dat het helemaal verkeerd afliep.
Nou veel sterkte, hoop dat het er snel uitkomt.
Door geer
Helen schreef: Pff goddank. Ik maakte me vreslijke zorgen.
Nou, ik ook even behoorlijk! Zit nu op mijn werk en ze ligt lekker in haar tas te slapen... Eten van vannochtend zit er nog steeds in!
Door Mevroi Kruim
Jeetjemekreetje Geer, ik lees dit nu pas, wat een paniek! Arme Tedje  :-* :-*
Gelukkig dat het allemaal zonder operatie opgelost lijkt te gaan worden. Dat rare ding zat waarschijnlijk net om een bocht van de darm klem, dat kan zo gemeen pijn doen!
Als ze weer eet en poept gaat het dus echt goed.

Botten zou je voorlopig kunnen malen totdat ze weer helemaal op orde is. Kip, kwartel, parelhoen, konijn krijg je met wat mannenspierkracht wel door de molen  ;) Ik maal tegenwoordig voor Kruimel ook alles en heb inmiddels behoorlijke spierballen  ;D
Door Charlie Angel
Lees dit allemaal nu pas, maar wat een schrik zeg, arme Tedje.
Geef haar maar een dikke knuffel, hopelijk is ze weer gauw helemaal de oude. :-*
Door K&D
Poehee, wat een opluchting. Ik zat vannacht even te lezen (konnietslapenwaarhebikdatmeergelezen) en had erg met jullie te doen.
Fijn!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door