Maar heb toch liever lekker verse pens voor de dames en mesjeu

Dank je voor de tips !!
Moderator: Lizzy
karin G schreef: Ik was bij de slager om te zien of ik pens kon bestellen daar, ja hoor dat kon, ik werd een uurtje alter teruggebeld, het mocht niet meer verkocht worden.
Hij wist ook niet waarom, jullie??
wel eindelijk kippenekken, juist hetgeen waarvan hij niet wist of ie eraan kon komen.
Zonnetje schreef:Hoi, misschien moet je je caps lock ff uitzetten, al die hoofdletters leest erg lastigJA MAAR VROEG ME AF 'HOEVEEL GEEF JE DAN PER MAALTIJD PER HONDJE, tOT NU TOE GAF IK ZE 1 ONS PER HONDJE.
EN DIE VAN 12 KILO KREEG DAN ANDERHALF ONS.
GEWICHT PER HONDJE -12 KILO - 8 KILO - 7 KILO - BIJNA 5 KILO 'DUS JA ZE ZIJN NIET ZO HEEL GROOT.
VIND 1 ONS ZELF NIET ZO HEEL ERG VEEL WANT ALS JE DIE GROTE STUKJES ZIET DAN IS HET HAP SLIK WEG. EN DAN KIJKEN ZE JE AAN VAN 'MOET IK HET HIER MEE DOEN DE HELE DAG ?![]()
rovianne schreef: hier kan ik ook niet eens meer kippenekken bestellen.. die moeten blijkbaar ook apart gekeurd worden, waardoor het te duur wordt voor een slager/slachthuis om dit te doen...Gelukkig dat mijn poelier daar geen last van heeft![]()
Kruimel schreef: Gelukkig dat mijn poelier daar geen last van heeftJa daar ben ik ook een beetje bang voor want ze is de enigste van de 4 die al snel last heeft van diaree oid.
Bij een hondje van 12 zou ik eerlijk gezegd niet meer gaan veranderen. Voor een Malthezer is dat nog niet echt oud misschien maar ook niet piepjong. Dan worden de ingewanden wat gevoeliger en dan doe je hem waarschijnlijk geen plezier met 1x per dag voeren.
Zonnetje schreef:Zijn allemaal mijn beestjes, sterker nog, er moet een nieuwe komen vanwege nieuwe pony erbijEerlijk is eerlijk en ik moet je bij deze gelijk geven...gewoon ietsjes harder worden hè.
Of zoals je zegt áls mijn Maltezertje eet dan de andere 3 iets kleins geven.
Goed idee want zo kun je het ook oplossen
De dieren die op bovenstaande foto staan zijn dat jouw diertjes of is dat zomaar een mooie foto