Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Ik ging vandaag een boek ophalen dat ik besteld had bij Van Stokkum in Den Haag. Ik wierp nog even een blik bij de hondenboeken en tot mijn verrassing stond daar het boek `Voer voor carnivoeren`tussen. Ik heb het gelijk ook gekocht. Ik ben er al in begonnen en heb het gelijk tot verplichte lectuur voor mijn partner gebombardeerd ;), die vindt dat hij een penslap tot kleine stukjes moet knippen, want zo´n grote lap vlees, daar kunnen de honden toch in stikken ::).
Heb mijn exemplaar uitgeleend (hopelijk krijg ik het nog terug) dus het is nu goede werken aan het verrichten bij iemand met een jonge hond.
En de sceptische vriendin met de katten die het 'prima' doen op brok maar wel om de haverklap blaasontstekingen en -gruis hebben .... had er nog geen tijd voor gehad  ::)
Ik heb beleefd gevraagd of ze het terug wil geven als ze toch niet van plan is er iets mee te doen, dan geef ik eht wel aan iemand die er wel voor open staat.
Sommige mensen  >:( >:( liever kapitalen aan de da uitgeven en je beesten pijn laten lijden dan de moeite nemen om een boekje door te lezen en je hersens te gebruiken.
Ik heb het vandaag ook gekregen.
Ik had hier in België al wat reclame gemaakt op het hondenvrienden.be-forum en er zijn al een deel mensen die het besteld hebben!

Ik ga Tannetje Koning eens mailen om een percentje te vragen op de verkoop in België  :D
Kruimel schreef: Sommige mensen  >:( >:( liever kapitalen aan de da uitgeven en je beesten pijn laten lijden dan de moeite nemen om een boekje door te lezen en je hersens te gebruiken.
Onbegrijpelijk. Sommigen staan er niet eens voor open. Wat kost het nou om eens zo'n boekje te lezen??
Het is alleen maar brok voor en na

Groetjes, Femke (die  dacht dat ze er vanaf was, maar ik begin me weer zo boos te maken over mensen die in brokken geloven en niet eens kijken naar andere opties, maar tegelijkertijd wel alles lijken te weten...grrrrrrrrrr!!!!  >:()
Femke schreef: niet iedereen is het met Tannetje eens geloof ik  ;D ;D ;D ;D

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=183 ... 81&t=77381
Ik denk dat deze "schrijver" ZELF 'n boek wil schrijven met haar "opinie" terwijl ze het boek niet eens helemaal heeft gelezen... :-\

"Het boekje "Voer voor carnivoren" van Tannetje Koning heb ik nog niet helemaal gelezen. Ik ben nu zo op de helft en dat betekent dat ik de hoofdstukken waarin de theorie e.d. wordt uitgelegd door ben. De rest van het boek is een uitwerking daarvan in praktische aanwijzingen (ga ik beslist ook nog lezen)."

Toch wel knap dat ze al 'n mening neer zet zonder dat ze eigenlijk weet wat er is geschreven...

Misschien is het ook 'n goed idee om wel op te letten dat ze de NAAM van iemand die ze becritizeerd dan wel op de juiste manier neer zet.... :-\
Ze heeft het n.l over:
" Dat één van de goeroe's van het vers/rauw gebeuren Morgens Eliasen zijn boekwerken alleen via (te betalen) e-boeken het levenslicht laat zien"<snip;D ;D ;D

Kan je nagaan hoeveel "Karin" van rauwe voeding af weet denk ik dan maar.... :-\ 8)
Nah...deze mening is puur verhaaltje willen vertellen en de indruk proberen te verwekken dat ze "echt" weet waar ze het niet over heeft... ;D ;D
202spots schreef: Ik denk dat deze "schrijver" ZELF 'n boek wil schrijven met haar "opinie" terwijl ze het boek niet eens helemaal heeft gelezen... :-\

"Het boekje "Voer voor carnivoren" van Tannetje Koning heb ik nog niet helemaal gelezen. Ik ben nu zo op de helft en dat betekent dat ik de hoofdstukken waarin de theorie e.d. wordt uitgelegd door ben. De rest van het boek is een uitwerking daarvan in praktische aanwijzingen (ga ik beslist ook nog lezen)."

Toch wel knap dat ze al 'n mening neer zet zonder dat ze eigenlijk weet wat er is geschreven...

Misschien is het ook 'n goed idee om wel op te letten dat ze de NAAM van iemand die ze becritizeerd dan wel op de juiste manier neer zet.... :-\
Ze heeft het n.l over:
" Dat één van de goeroe's van het vers/rauw gebeuren Morgens Eliasen zijn boekwerken alleen via (te betalen) e-boeken het levenslicht laat zien"<snip;D ;D ;D

Kan je nagaan hoeveel "Karin" van rauwe voeding af weet denk ik dan maar.... :-\ 8)
Nah...deze mening is puur verhaaltje willen vertellen en de indruk proberen te verwekken dat ze "echt" weet waar ze het niet over heeft... ;D ;D
Tot mijn verbazing blijkt ze ook een 'expert' op het gebied van het krampen bij de Border Terrier te zijn  :-\ :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door