Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Wendy Scott en Gwyneth
wendy, uit je verhaal proef ik alle zorg die jij in je homd gestoken hebt, poeh wat heb jij voor je hond gevochten en nog steeds. Ik wens je heel veel sterkte.
Laatst gewijzigd door Wendy Scott en Gwyneth op ma 01 okt 2007, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nitus
Hai wendy, ik vind geweldig wat je allemaal voor je hond over hebt, en ik vind het hartstikke rot voor je dat je je zo beperkt voelt door je hond. Ik ken dat gevoel wel een beetje hoor, wij hebben hier ook een lichtelijk probleem geval. Gelukkig niet zo erg als die van jou, maar die van ons durf ik ook niet overal mee naar toe te nemen. Op vakantie gaan met deze hond durf ik bijv. niet, en bij anderen of in een pension onderbrengen kan ook niet, maar we zijn er mee aan het werk! Ik schrijf dit berichtje niet om zielig te doen maar om je te laten weten dat ik met je meeleef en je een beetje begrijp. Probeer ook van elk stapje vooruit te genieten, dat maakte het voor mij makkelijker. Veel sterkte.
Door yalla
Nou Wendy veel succes ermee!
Door jill
Hallo Wendy,

Ik heb je hele verhaal gelezen.
Wendy...heb je al eens geprobeerd met hem Reiki behandelingen te geven?
Ik heb een website, niet van een hond maar een kind.
Autisme en Reiki.
Je zou eens kunnen kijken... ;)
http://home.wanadoo.nl/j.wijkstra/index.htm
Heel veel succes meid.
Jill
Door karin2
:-\ :-\ :-\
zit ik dit hele(oude) topic te lezen ,zijn er ineens een hoop berichten gewist zonder boe of ba  ???
Door danielle1980
karin2 schreef: :-\ :-\ :-\
zit ik dit hele(oude) topic te lezen ,zijn er ineens een hoop berichten gewist zonder boe of ba  ???
ja had ik dus ook, zie new en denk ow even lezen is veel weg  ???
Door cheeta
nou, hier word ik ook niks wijzer van, jammer dat ze besloten heeft al reactie`s weg te halen.
Door Femke
ze heeft er ongetwijfeld een goede reden voor anders ga je 3,5 jaar na dato niet nog al die reacties weghalen  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door