Maar mijn honden zijn ook niet zo kieskeurig, want ook brokken gingen tot voor anderhalf jaar geleden met smaak naar binnen.
Sinds het eten van Barf & Bibi zien ze er wel veel beter uit.
Moderator: eelke
hoi??? Ik heb het ook nog nooit bedorven gekocht. Hoe kwam je daar achter dan? Door de geur? De kleur? ???
Bibi is ook niet altijd even vers heb geef mijn katten ook bibi nou ik heb al een aantal maal een zakje kunnen weggooien omdat het gewoon verrot was (denk verkeerd ingevroren) dus tussen vers en vers zit ook weer een verschil
Groetjes
Angeliquek
hoiNou dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik koop het rechtstreeks in Hoogvliet. Misschien moet je eens bij jouw verkooppunt aankloppen dan, want een pakje wat niet goed is mag natuurlijk niet verkocht worden.
Bibi is ook niet altijd even vers heb geef mijn katten ook bibi nou ik heb al een aantal maal een zakje kunnen weggooien omdat het gewoon verrot was (denk verkeerd ingevroren) dus tussen vers en vers zit ook weer een verschil
Groetjes
Angeliquek
Ook ik heb een aantal keren meegemaakt dat het voer NIET GOED was!Oké uitzonderingen bevestigen de regel, maar het is niet in orde natuurlijk. Wat ik hiermee maar wilde zeggen is dat ik het niet oké vindt dat er hier een hetze tegen BIBI gaat ontstaan omdat dit wellicht eens een keertje voorgekomen. En nee, ik heb geen aandelen in BIBI maar vind wel dat je op moet passen met het maken van dit soort opmerkingen op een openbaar forum. BIBI ligt al een tijdje onder vuur en eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom. Er zijn hier mensen (noem geen namen natuurlijk, maar wie de schoen past trekke hem aan) die eerst BIBI de hemel in prezen en het merk nu min of meer onderuit halen. Dat vind ik niet fair. Ongeacht nog of het waar is of niet.
Gotdroog en grijs en zurig stinken...en dat lag echt niet aan het verkooppunt >:( >:(
Ach,het is alleen jammer dat de meeste mensen niet dicht bij wonen en maar 1x in de zoveeltijd een hele voorraad halen en dat pakje dus allang in de vuilnisbak hebben liggen.
En wie koopt er nou nooit een pak melk die bedorven blijkt te zijn, kaas waar de schimmel op staat of een krop sla welke een kuuroord voor slakken blijkt te zijn.
Wat doe ik dan? Ik ga terug naar de winkel, krijg een nieuw exeplaar van de melk, kaas of sla mee en probleem opgelost.
En ik zeg dan echt niet van: Ik doe daar nooit meer boodschappen of koop nooit meer iets van dat merk want het was 1 keer niet goed.
Daarnaast hebben zowel wij als onze honden zintuigen gekregen die ons een waarschuwing geven als iets bedorven is.
Angelique, ik durf te wedden dal als je teruggaat naar het verkooppunt met je klacht dat je probleemloos een nieuwe verpakking krijgt.
Femke