Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: Dat is mooi, zo haal je uit iets negatiefs toch nog iets positiefsJa, je moet wat he![]()
Helen schreef: Ja, je moet wat heToen ik Boris haalde was hij ook kompleet verwilderd, zijn moeder had hem verstopt dus was hij geheel zonder mensen opgegroeid. Het eerste halfjaar heeft hij achter de bank gewoond, waar ik hem geregeld achter vandaan haalde om te kroelen. Het eerste jaar zei mijn vriendin wel eens dat ze dacht dat Boris een verzonnen vriendje was omdat ze hem nog nooit had gezienIk ben er overigens nog steeds verbaasd over hoe zo'n straatkat die weinig gewend is op kan knappen. Het was zo'n schichtig blazerig ding toen we haar kregen en ze is echt al zo opgeknapt. Een paar weken in de bench en gedwongen hanteren maakt zoveel verschil. Als ze toen we haar kregen niet een paar weken in de bench had gemoeten, denk ik niet dat ze zo mak zou zijn als ze nu is.
sylvia schreef: He getverdemme Helen dat is wel heel erg balenJa, fors balen...die wond moet gewoon dicht. Hij is weer een stuk groter gemaakt om hem fatsoenlijk te kunnen hechten en je kan niet bezig blijven.....Je kan deze wond amper schoon en droog houden..Tja zeg maar gerust niet. Gelukkig krijgt ze antibiotica, want als dit zou gaan infecteren....pffff....Het moet niet heel veel dramatischer worden. In het allerergste geval, met een wond die maar niet dicht wil en een infectie kan het haar poot kosten....Ik moet er niet aan denken en gelukkig is er vooralsnog geen infectie, maar als je ziet hoe slecht dit geneest slaan je gedachten toch wel een beetje op hol...![]()
sylvia schreef: Kan haar poot niet tegen haar lijfje opgebonden worden?Nee, dan is het risico op infectie en smetten te groot..Het smet nu al nl....
Lisa schreef: He gatver zeg wat balen! Je zult vast al vanalles geprobeerd hebben, maar wellicht wondgel van Prodier nog niet? Ik gebruikte die weleens voor mijzelf. Misschien dat je de wondranden kunt doen?Lief dat je meedenkt, maar wondgellen etc helpen niet bij een gapend gat in de oksel...
Beterschap hoor en ik hoop toch echt dat het met die lijm dicht blijft zitten en het allemaal goed komt!