Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
Seabstiaan is blijkbaar loops.....nog geen druppel bloed gevonden maar sinds gisteren staat ze voor de reuen hier in huis en is zo hitsig als de pest. De vorige loopsheid had ze dit ook al.

Iemand enige ervaring hiermee? Ze zal sowieso niet meer gedekt worden zodat het mij daar niet om gaat maar kan het schadelijk voor haar zijn? Ik vind het maar raar en lastig ook. Je ziet niets aankomen en voordat je met de ogen kunt knipperen staat ze al voor de reu.
Erna schreef: Seabstiaan is blijkbaar loops.....nog geen druppel bloed gevonden maar sinds gisteren staat ze voor de reuen hier in huis en is zo hitsig als de pest. De vorige loopsheid had ze dit ook al.

Iemand enige ervaring hiermee? Ze zal sowieso niet meer gedekt worden zodat het mij daar niet om gaat maar kan het schadelijk voor haar zijn? Ik vind het maar raar en lastig ook. Je ziet niets aankomen en voordat je met de ogen kunt knipperen staat ze al voor de reu.
Vienna haar eerste loopsheid was een gespleten loopsheid. Wel de verschijnselen maar geen bloed verlies. Heeft een dag of drie geduurd waarna het weer over ging, en ze na 3 maanden "gewoon" loops werd. Dit is 1 keer geweest. Daarna nooit meer
Door Binno
Binno heeft een paar keer een stille loopsheid gehad, geen bloedverlies, geen zwelling, niks.
Maar wel de reuen gaan uitdagen en staart opzij, daardoor wisten we het.
Haar laatste loopsheid is nu weer wel 'normaal' verlopen.
Geen idee of het klopt maar onze DA beweert dat het geen kwaad kan. :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door