Erna schreef: Twee thermometers en een paar honden die meewerken.Ik hoor het al, jij hebt geen thermometer meer nodig!![]()
![]()
![]()
![]()
Enig idee waarom de oude baas zo´n lage temperatuur heeft?
Moderator: Lizzy
Erna schreef: Twee thermometers en een paar honden die meewerken.Ik hoor het al, jij hebt geen thermometer meer nodig!![]()
![]()
![]()
![]()
Dorothea2 schreef: Ik hoor het al, jij hebt geen thermometer meer nodig!Oud en op sterven na dood??? Nee, geen idee eigenlijk. Het zou best kunnen dat de doorstroom in zijn achterhand niet zo goed is, hij loopt natuurlijk ook slecht van achteren. Ik moet er misschien wel bij vertellen dat de andere nog flink aan het knagen waren op een stel botten en de oude baas daar na 5 minuten al genoeg van had. Misschien dat activiteit een rol speelt?
Enig idee waarom de oude baas zo´n lage temperatuur heeft?
Erna schreef: Oud en op sterven na dood??? Nee, geen idee eigenlijk. Het zou best kunnen dat de doorstroom in zijn achterhand niet zo goed is, hij loopt natuurlijk ook slecht van achteren. Ik moet er misschien wel bij vertellen dat de andere nog flink aan het knagen waren op een stel botten en de oude baas daar na 5 minuten al genoeg van had. Misschien dat activiteit een rol speelt?Zou het kunnen dat z´n anus niet helemaal goed meer sluit door de ouderdom?