Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Dorothea2 schreef: Ik hoor het al, jij hebt geen thermometer meer nodig!

Enig idee waarom de oude baas zo´n lage temperatuur heeft?
Oud en op sterven na dood??? Nee, geen idee eigenlijk. Het zou best kunnen dat de doorstroom in zijn achterhand niet zo goed is, hij loopt natuurlijk ook slecht van achteren. Ik moet er misschien wel bij vertellen dat de andere nog flink aan het knagen waren op een stel botten en de oude baas daar na 5 minuten al genoeg van had. Misschien dat activiteit een rol speelt?
Erna schreef: Oud en op sterven na dood??? Nee, geen idee eigenlijk. Het zou best kunnen dat de doorstroom in zijn achterhand niet zo goed is, hij loopt natuurlijk ook slecht van achteren. Ik moet er misschien wel bij vertellen dat de andere nog flink aan het knagen waren op een stel botten en de oude baas daar na 5 minuten al genoeg van had. Misschien dat activiteit een rol speelt?
Zou het kunnen dat z´n anus niet helemaal goed meer sluit door de ouderdom?
Puck zat gisteravond laat (toen ze een paar uur tussen ons in op de bank had gepit, lekker warm) op 38,1.

Vanochtend was het daarentegen weer 37,4. Wel een heel verschil. Storm heb ik vanochtend ook gemeten ter vergelijking, die zat op 38,3 in de ochtend. Bijna 1 graad verschil.

Ik hou het dus goed in de gaten en anders toch even naar de DA. Ik hou haar gewoon warm met veel fleecekleden.
Moos zijn temperatuur is normaal zo rond de 37.5 ook. Als hij een temp van bijvoorbeeld 38.8 heeft is dat bij hem een teken dat hij niet in orde is.

Saars temperatuur is normaal rond de 38.1. Ik was van Moos zo die 37.5 of 37.7 gewend dat ik bij Saar de eerste keer schrok van 'die hoge temperatuur' ;)
De temperatuur van Bas (13-14 kilogram) ligt gemiddeld zo rond de 37,8-37,9....ook niet hoog dus.
Ik weet niet hoe lang het precies duurt voordat het bloed dat verloren is gegaan weer vervangen is, qua volume zal het niet al te lang duren maar qua samenstelling wat langer denk ik.... kan me voorstellen dat je je niet helemaal fit voelt tijdens die tijd. Maar ik zou haar goed in de gaten houden....er moet toch wel een stijgende lijn in komen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door