Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
Sanyo schreef: Och, Cindy, wat een naar nieuws :'( het lijkt wel of het nooit ophoudt bij jullie.
Ik weet niet wat ik  moet zeggen, alleen dat ik jullie veel sterkte en wijsheid toe wens de komende tijd.
:-*
Nee, het schijnt maar niet op te houden bij ons.

Ik las op een ander forum over het middel varimune, iemand hier ervaring mee of waarom juist wel/niet.
Door Oso-Bayou
Cindy de Wolf schreef: Ik las op een ander forum over het middel varimune, iemand hier ervaring mee of waarom juist wel/niet.
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wens Terry nog een pijnvrije tijd, en voor jou heel veel sterkte voor de komende tijd.
Door Eidos
Wat een vreselijk bericht ....  :'( :'( Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat Terry nog een tijd pijnloos bij jullie mag blijven  :-* :'( :-* :'(
Door -Saskia-
202spots schreef: Heel naar bericht natuurlijk....maar ik zou botkanker
nooit willen vertragen, is heel pijnlijk voor de hond.
Probeer hem zo pijnvrij te krijgen als je kan, en dan van elke dag genieten...
Sterkte,geduld en wijsheid gewenst...
Sh*t zeg, wat een naar bericht...
Ik sluit me volledig bij Dory aan, sterkte!
Door Nitus
Lees dit bericht ook nu pas voor het eerst.
Dit zal je allemaal wel rauw op je dak komen vallen. Hopelijk kun je je hond dmv diverse supplementen en medicijnen nog een tijd pijnvrij houden. Héél veel sterkte ermee :-*.
Door Cindy de Wolf
Ik heb net Maarten gesproken en ipv strikte rust mag ze grofweg 30 minuten per dag mee naar het bos of iets dergelijks maar geen gekke dingen. We gaan een nog betere vinger aan de pols houden, we rijden 23 oktober alweer terug naar Eersel en dan krijgt ze ook de eerste injecties Vit A en D wat Tannetje heeft aangeraden. De Hoxsey is onderweg evenals de lyprinol. De antioxydanten worden reeds gegeven evenals een zo koolhydraatarm mogelijk dieet.

Wij gaan met de jaarwisseling met de honden naar Oostenrijk, ik hoop dat ik haar dit nog mag mee laten maken.
Door Lizzy
We gaan voor je duimen meis. Meer als dat jij doet, kun je gewoon niet doen... Knuffels voor Terry.
Door Cindy de Wolf
Lizzy schreef: We gaan voor je duimen meis. Meer als dat jij doet, kun je gewoon niet doen... Knuffels voor Terry.
Ik zal zoveel meer willen doen.
Door Cindy de Wolf
Hoi,

Ik heb goed nieuws; de tumor is niet groter geworden!!! Sterker nog Maarten had zelfs het idee dat hij aan het slinken was. Hij en wij waren echt verbaasd want ze is nog wel erg mank. Het is nu dus de vraag is het de Hoxsey e.d. wat zijn werk doet en dat ze bij die 1/3 zit waarbij de tumor verdwijnt of was het toch wat anders? Maarten was echter heel stellig in zijn diagnose, en ik ken hem nu goed genoeg om te weten wanneer hij twijfelt. Hij twijfelde geen moment bij zijn diagnose. Ik ben echt onwijs opgelucht en best blij. We gaan vooralsnog door met de Hoxsey e.d. en 4 november moeten we weer terug, hopenlijk krijgen we dan hetzelfde positieve nieuws te horen.

Groetjes,
Cindy
Door Lizzy
Wauw Cindy, dit is goed nieuws! We gaan gewoon stevig doorduimen voor 4 november!
Door Hitam
Hij heeft toch niet weer foto's genomen? Het kan ook zijn dat de zwelling afneemt maar het bot hetzelfde blijft. Het is wel een goed teken.

Heeft hij wel de injectie gegeven?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door