Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ine schreef: Fijn om te horen, dat het beter gaat :)  En ja, wat ik vermoedde, toch iets verrekt, denk ik.
Even een paar dagen rust en dan is het hopelijk helemaal over! :-*
Denk ook dat het dan een verrekking is geweest, want vandaag gaat het weer beter, dus hopelijk is ze gauw weer helemaal de oude. Ik hou haar zeker nog even goed rustig.

@Dory, die knuffies zijn natuurlijk altijd goed en mocht ik ze vergeten (wat niet gebeurd) dan komt ze ze nu wel weer zelf halen. :D

Dank voor jullie steun en adviezen. :-* :-*
tieneke schreef: Het was waarschijnlijk iets heel onschuldigs ;)
Relax en  denk verder aan jezelf.... :-*
Dat moet ik ook zeker gaan proberen ja.  :-\ :-\
Dank je. :-*

@ Roefus; wat dat ronddraven betreft
Vanavond ging ik alleen met haar nog een blokje om (de andere 2 waren naar het bos geweest, maar ik wil het met Jane nog wat rustig aan doen) maar Jane liep weer heerlijk te wandelen. Naast me, maar vooral voor me liep/stuiterde ze. :D :D
Gisteren is Jane een beetje te druk geweest, gek lopen rennen en doen.
Vandaag ontziet ze die poot toch weer een beetje en piept af en toe toch nog als ze er op staat. Lang niet zo erg als afgelopen weekend, maar over is het nog niet. :-\
Dus toch maar wat langer rustig aan blijven doen met haar.
Bernie schreef: Jane heeft er nog steeds wisselend last van; de ene dag merk je niks en de andere dag ontziet ze die poot weer, dus voor morgenochtend toch maar een afspraak gemaakt bij de da. :-\
Bah wat naar joh! :-\
Ik hoop, dat het niet echt iets vervelends is! :-*
Net terug van de da.
Mevrouw had natuurlijk nergens last van vanmorgen. ::)
De da heeft gevoeld, geknepen en getrokken, maar ze reageerde helemaal nergens op. Buik en alles voelde goed, dus wat het was? ???
Het enige kleine wat hij voelde was een minimaal verschil tussen haar linker- en rechterknie,maar niets zorgwekkends.
Het beeld leek voor hem nog het meeste op groeipijn, maar dat is een beetje raar bij een hond van 3 vond hij ook. ::)
Dus een paar weken rustig aan en ik kreeg fortiflex mee.

Mocht ze er weer acuut veel last van krijgen dan moet ik gelijk weer ff terug.
Bernie schreef: Het enige kleine wat hij voelde was een minimaal verschil tussen haar linker- en rechterknie,maar niets zorgwekkends.
Heeft hij haar Patella's nagekeken ?
Dit houdt in, bij een op de zij liggende stand, kijken of de Patella er bij een buiging afschiet.
Als ik het probleem zo hoor, klinkt het alsof de Patella er bij het starten naast schiet en daarna weer terugschiet. Dit hoeft niet konstant te gebeuren, maar als het vaak voorkomt geeft dat namelijk ook een verdikking bij de knie.

Beterschap en knuffel voor Jane !!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door