Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
O mijn god Jeanne, ik vind het zo verschrikkelijk erg voor jullie. Ik hoop dat de kinderen nog afscheid van haar kunnen nemen. Ik denk aan jullie.

Heel veel sterkte toegewenst Helen
Door ine
Wat is het allemaal gemeen, waarom nu, waarom Freule, waarom zo snel! :'(
Jeanne, ik ben er helemaal stil van!
Ik wens je alle sterkte en kracht, ook voor Jan en de kinderen!
Maar blijf praten hier, kom maar huilen hier!
Héél veel liefs :-* :-* :-*
Door Nelly
Oh, Jeanne wat erg. Ik weet zo goed hoe je je voelt. De tranen rollen over m'n wangen. Bij Scarlett ging het ook zo snel! Héél veel sterkte, ook voor je kindjes en Janneman!
Door Eidos
:'( :'( :'( :'( :'(
Nee he !! Niet freule, niet zo snel !!! Bah wat kan het leven hard zijn... Lieverd ik weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen, vind het zo erg voor jullie! Zit hier gewoon te huilen ...

Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies!! Wie had dat ook kunnen denken dat het zo snel zou gaan....

Ik ben in gedachten bij je en heb een kaarsje aangestoken om jou en je gezin kracht te geven.... :-*
Door Mart
Heel veel sterkte toegewenst Jeanne voor jouw en heel je gezinnetje, wat is het toch moeilijk om zo'n lieve en trouwe wezentjes af te moeten geven, het leven is soms toch zwaar, Nogmaals veel sterkte
Door Nitus
Ooh Jeanne wat verschrikkelijk, ik weet een beetje hoe je je zult voelen want een half jaar geleden bracht ik 's morgens met spoed mijn hond naar de DA en hebben ze haar proberen te redden dmv een operatie, helaas was het te laat. Ook mij hond liep de dag ervoor nog vrolijk door het huis terwijl ze dus eigenlijk doodziek was, maar ze liet niets merken. Ik heb het mezelf erg kwalijk genomen dat ik niks gemerkt had, net als jij. Maar je moet jezelf niets kwalijk nemen hoor, je bent hartstikke goed voor je hond geweest en Freule heeft een heerlijk leventje bij jullie gehad. Heel veel sterkte toegewenst.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door