Als die brokken zo goed zijn hadden ze toch allang een heel gezonde brok voor mensen kunnen maken!
Zal alleen geen mens zijn die daar intrapt.
Moderator: Lizzy
Dorothea2 schreef: Zou ik eerst maar eens even opzoeken of er wel BHA of BHT in RC zit. Het zit nl niet in alle brokken.Vraag dan of ze je DAT gegeven even zwart op wit willen geven.
Dorothea2 schreef: Maar als ik RC zo begrijp, kan ik beter brokken gaan eten want daar zit beter vlees in dan van de slager!Vraag ik mij toch af waar zij hun vlees halen.![]()
Jacquemine schreef: [
Ik weet niet of ik er om moet lachen of om moet
Wat ik me altijd afvraag is of de producenten van brok ook echt geloven wat ze schrijven of weten ze heel erg goed dat ze de boel aan het belazeren zijn?
Brumby schreef: kijk op http://www.venloons.nl en dan bij mijn honden, Jopie.Zojuist op je site geweest (zeer informatieve leuke site trouwens) en Jopie gezien, voor en na het brokkentijdperk. Wat een verschil hè! Hier kan niemand toch omheen? Vindt je het oké wanneer ik deze 2 foto's ook uitprint?
Zo kwam ze bij mij,( op hills) en de andere is precies 1 jr. later en op KVV.
Ik moet zeggen ik heb me wel uitgesloofd!!
Niets is te gek voor je hopnd toch!!
Jacquemine schreef: Stel dat jullie een bespreking zouden bijwonen die geleid wordt door een vertegenwoordiger van Royal Canin en dat alle andere deelnemers voorstanders en experts zijn van de betreffende brok. Welke vragen en/of stellingen zouden jullie de groep voorleggen om hun overtuiging aan het wankelen te brengen? En welke wetenschappelijk bewezen feiten kan ik aandragen om duidelijk te maken dat vers/barf de meest natuurlijke en dus ook beste manier van voeding is voor de hond?Hihiihihiihihii heb zo'n lol in mijn antwoord hierop (sorry ben een beetje melig
jacquemine
Fido schreef: Hihiihihiihihii heb zo'n lol in mijn antwoord hierop (sorry ben een beetje melig) Wij hebben het voorelkaar gekregen dat twee (ze kwamen met versterkte troepen
) vertegenwoordigers van RC helemaal klem gel*ld zaten aan tafel en toen wilde vluchten en wij ze niet lieten gaan voordat wij antwoord hadden op al onze vragen.....................
Misschien kan je onze namen noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ramona schreef: Je kunt het wellicht een beetje vergelijken met de evolutietheorieHoe zouden de dieren en mensen er anders moeten zijn gekomen?Ook deze hele theorie wordt jaar na jaar, steeds meer aan het wankelen gebracht en elke keer weer worden er genoeg "feiten" weerlegd en vaak genoeg spreekt men zichtzelf ook nog tegen
![]()
Bajka schreef: Waarom is het nodig dat ze zo schandalig veel verdienen op de brok?Iemand mag van mij best schandalig veel verdienen
Fido schreef: Hihiihihiihihii heb zo'n lol in mijn antwoord hierop (sorry ben een beetje meligKan je iets van je tactiek prijsgeven? Wat was je openingsvraag/stelling? Ben je diep in de voedingsleer moeten gaan of heb je gewoon met vragen zoals die hier gesteld worden en logische beredeneren de vertegenwoordigers klem gezet?) Wij hebben het voorelkaar gekregen dat twee (ze kwamen met versterkte troepen
) vertegenwoordigers van RC helemaal klem gel*ld zaten aan tafel en toen wilde vluchten en wij ze niet lieten gaan voordat wij antwoord hadden op al onze vragen.....................