Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Ben dus vroeg opgestaan zodat ik vroeg naar de da kon en dan weer terug kon zijn voor m'n eerste klant van 9 uur. Maar die is dus nog altijd niet gearriveerd. En ik kan haar ook niet telefonisch bereiken. Vind het eigenlijk niks voor deze persoon, die is al heel vaak geweest en altijd stipt op tijd.  :-\
Sonja schreef: Ben dus vroeg opgestaan zodat ik vroeg naar de da kon en dan weer terug kon zijn voor m'n eerste klant van 9 uur. Maar die is dus nog altijd niet gearriveerd. En ik kan haar ook niet telefonisch bereiken. Vind het eigenlijk niks voor deze persoon, die is al heel vaak geweest en altijd stipt op tijd.  :-\
Jee, wat vervelend, ga je extra vroeg zodat je op tijd terug bent...
Ik duim voor jullie dat het snel beter wordt :-*
Door Ine
Ach meis, je zult je wel gesloopt voelen nu! :-\
Wel fijn, dat het eruitziet, dat de AB aanslaat, ik duim verder voor Boeffie! :-*
Nena vandaag wat meer aandacht en hopelijk valt de geluidsinstallatie uit vanavond, anders eens oordoppen halen bij de drogist.
Sterkte, ik weet hoe het voelt, die doorwaakte nachten ;) :-*
Door Sonja
Ine schreef: Ach meis, je zult je wel gesloopt voelen nu! :-\
Wel fijn, dat het eruitziet, dat de AB aanslaat, ik duim verder voor Boeffie! :-*
Nena vandaag wat meer aandacht en hopelijk valt de geluidsinstallatie uit vanavond, anders eens oordoppen halen bij de drogist.
Sterkte, ik weet hoe het voelt, die doorwaakte nachten ;) :-*
Nou, ze zijn de geluidsinstallatie nu aan het testen en volgens mij is er niks mis mee.  :-X :-X :-X
Door Sonja
Met de klant was een miscommunicatie. Ik ben heel even buiten geweest en in die tussentijd had zij me gebeld met de mededeling dat ze wegens omstandigheden niet op tijd kon zijn en de vraag haar terug te bellen om even te bespreken of ze de hond ietsje later kon brengen. Dat had ze ingesproken op mijn voicemail, maar ik heb die toen niet meer gecontroleerd. Ik heb met m'n andere telefoon geprobeerd haar te bellen toen ze niet op kwam dagen, maar ze blijkt ondertussen een nieuwe GSM te hebben. Dus dat ging mis.
Door Eidos
Pfffffffff.... Lees het hele verhaal nu pas.... Arme Boef.... :'( :-* :'( :-*..

Ik hoop dat het snel geneest en dit niet weer gebeurt..

Heel veel sterkte Sonja :-* :-* :-* Ik hoop dat je tussendoor even de tijd kan vinden om wat bij te slapen.. want het is al vermoeiend genoeg allemaal zonder dat je ook nog eens niet aan slapen toekomt.. :-* :-*
Door Sonja
Ik was gisteravond zo moe, dat ik om een uurtje of kwart voor 2 toch in slaap ben gevallen, ondanks de herrie. Vervolgens werd ik om een uur of 4 wakker van het feit dat de muziek was opgehouden.  ???
Toen ben ik weer in slaap gevallen en heb nog tot een uur of 8 door kunnen slapen. Ben nu weer redelijk fit. Het scheelt ook dat het vandaag zulk heerlijk weer is. En daar ga ik nu samen met Boeffie nog even van genieten door even lekker in de tuin te gaan zitten. ;)
Door Nitus
't Is hier ook nog heerlijk weer! Geniet ervan zolang het kan. En zo te lezen gaat het Boef en Nena weer de goede kant uit, nu nog proberen zelf voldoende slaap te krijgen ;). Sterkte en beterschap maar weer :-*.
Door Sonja
Ik denk dat ik de reden voor Nena's misselijkheid heb achterhaald. Ik geef haar de laatste tijd wat minder omdat ik vond dat ze als sporthond zijnde best wat schraler mocht staan. Ze had ook een beetje haar interesse in het speuren verloren en dan kan het handig zijn als je door wat minder te voeren, weer wat meer belangstelling voor een voedselbeloning op weet te wekken.
Maar wat doe je als bouvier zijnde als je vindt dat je best wat meer eten zou lusten? Juist, dan ga je op zoek naar iets anders. Nu hebben wij appelbomen in de tuin en één van die bomen heb ik niet geoogst omdat de appels die daar vanaf komen zo ontzettend zuur zijn dat je er de kaakkrampen van krijgt. En wat zie ik Nena vanmiddag doen? Juist, ze staat die appels uit de boom te springen en als ik niet had ingegrepen had ze er waarschijnlijk ik-weet-niet-hoeveel van opgegeten. Ik denk dus dat ze van de week gewoon een beetje te veel van die zure appels op had en dat dat haar maagzuur wat heeft doen opspelen.
Door Sonja
rob w. schreef: als jou hond veel zure appels eet en last van maagzuur. dan kun je Regla ph geven, wat zuur bindt en nagenoeg geen natrium bevat. helpt direct.
Bedankt voor de tip! Maar ik heb nu maar gewoon die appels weggehaald.  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door